baby og gå vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

DK

Richard løber raskt væk rundt med hans. Han kan dog ikke dreje med den, da den er tung pga. vi har lagt bøger i så den ikke triller så hurtigt (vores kan desværre ikke låses/bremses ved hjulene).

Han var 8,5 mdr da han startede med det. Måske kunne han før men vi havde glemt at vi havde den. Han bliver 9 mdr. i morgen og kan selv rejse sig op ad den og begynde at gå med den. Han går også til og fra den når han lige gør et pitstop ved sofaen eller andre spændende ting

Vi er meget glad for vores, så ønsk i jer bare en!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

MelikkazMoar

DK skriver:

Richard løber raskt væk rundt med hans. Han kan dog ikke dreje med den, da den er tung pga. vi har lagt bøger i så den ikke triller så hurtigt (vores kan desværre ikke låses/bremses ved hjulene).

Han var 8,5 mdr da han startede med det. Måske kunne han før men vi havde glemt at vi havde den.

hvor er han fin og da også super god til det ser det ud

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

MelikkazMoar skriver:

hvad med de vogne det kan sættes op i ? har i også den slags?

Jeg er ikke lige sikker på hvad der er for nogle du mener?

Anmeld

25. oktober 2011

MelikkazMoar

Mi skriver:

Jeg er ikke lige sikker på hvad der er for nogle du mener?

gå stole ?

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

MelikkazMoar skriver:

gå stole ?

Nåh dem, nej dem har jeg desværre ikke

Anmeld

25. oktober 2011

MelikkazMoar

Mi skriver:

Nåh dem, nej dem har jeg desværre ikke

okay

Anmeld

25. oktober 2011

lukasmor

Jeg kan bekræfte at børn bliver "tåbørn" når de bruger en gåvogn/gåstol. Lukas gik på tær. Han er nu begyndt at komme ned på hælen men det krævede at han fik lov at gå meget. Dog skal det siges at gåstolen gør at han går flottere. Altså tager flotte skridt i stedet for at gå og krydse benene Så ja: Den er både god og dårlig Lukas brugte den fra han var 6 måneder.

Anmeld

26. oktober 2011

DK

Lukasmor skriver:

Jeg kan bekræfte at børn bliver "tåbørn" når de bruger en gåvogn/gåstol. Lukas gik på tær. Han er nu begyndt at komme ned på hælen men det krævede at han fik lov at gå meget. Dog skal det siges at gåstolen gør at han går flottere. Altså tager flotte skridt i stedet for at gå og krydse benene Så ja: Den er både god og dårlig Lukas brugte den fra han var 6 måneder.

Mener du den gåstol hvor der er et hul i midten som man så sænker barnet ned i? Altså hvor de er i en "sele" og ikke kan falde og hvor de kan sidde ned, og så er der legesager rundt på kanten? Jeg troede det var lidt no-go med sådan en? Er det ikke noget med at det er hæmmende for deres motoriske evner og at de kan få dårlig ryg? Eller er det endnu en af "rygterne" fra den store "hav-det-dårligt-med-dig-selv-mor"-rygtebørs

Uanset hvad så synes jeg ikke Richard går på tæer med hans gåvogn Han går da helt normalt. Eller stavrer afsted er måske mere ordet, men altså han går på flad fod.

Anmeld

26. oktober 2011

Jonatansmor

De der gå-vogne hvor du nærmest spænder barnet fast, er helt uhensigtsmæssige. De får ikke lov til at øve deres balance og ender med motorisk dovenskab fordi de ikke behøver bruge deres muskler osv.

De gå-vogne hvor der bare er en balance-pind, som den fra Brio, anbefales da den udfordrer den lille...

Herhjemme fik drengen en da han begyndte at rejse sig, den fra Brio kan man låse i bremsen så den bliver mere håndterbar og så lagde vi en masse bøger i for at undgå han tippede med den. Dem har vi pillet ud nu, han går helt selv men bruger den stadig til at køre vild ræs med

Anmeld

26. oktober 2011

MelikkazMoar

tak piger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.