baby og gå vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.662 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

MelikkazMoar

hvornår er baby stor nok til at gå i gåvogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Benjamins'mor

5-6-7 mdr, alt efter hvor hurtige de er i udvikling og det er ved de der gåstole.

Gåvogn er jo når de går ved støtte eks. ved møbler. Min søn har lige fået sådan en Brio gåvogn.

Anmeld

25. oktober 2011

MelikkazMoar

benjamins'mor skriver:

5-6-7 mdr, alt efter hvor hurtige de er i udvikling og det er ved de der gåstole.

Gåvogn er jo når de går ved støtte eks. ved møbler. Min søn har lige fået sådan en Brio gåvogn.

Taak

det var mere det med om man skulle ønske swig en til prinsessen til jul
det er hun 7 måneder

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

MelikkazMoar skriver:

Taak

det var mere det med om man skulle ønske swig en til prinsessen til jul
det er hun 7 måneder

Det kan du sagtens, hvis hun kan kravle så kan hun jo selv kravle hen til den og bruge den.

Men kan klart anbefale den fra Brio, da den er meget tung foran, så de selv kan rejse sig op af den eller ligge vægt i den man holder i uden den vælter.

Anmeld

25. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

SP fraråder gåvogne før baby kan kravle. Ved brug af gåvogn springes kravle stadiet over..

Anmeld

25. oktober 2011

MelikkazMoar

LouiseVous skriver:

SP fraråder gåvogne før baby kan kravle. Ved brug af gåvogn springes kravle stadiet over..

tak.. hva med dem hvor de bliver sat op i ?

Anmeld

25. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

MelikkazMoar skriver:

tak.. hva med dem hvor de bliver sat op i ?

Benene bliver stadig brugt på en anden måde end ved at kravle.
Men jeg vil ikk spille klogeåge indenfor det, men det er bare det jeg har fået fortalt. Men mange bruger også gåvognen som en 'barnepige'..
Jeg brugte vognen til når jeg lavede mad og ikke kunne få hende til andet, så det er ikke meget jeg har haft min i brug. Og indrømmer også jeg kun har en fordi jeg har fået den gratis.

Anmeld

25. oktober 2011

norenberg

gå vogne hvor de bliver sat i midten frarådet sp da børn tit kommer til at gå på tæerne og i vores tilfælde har kun haft ret...har en søn på 18 mdr der tror han er ballet danser.... og så anbefaler de det først fra 9 mdr af....

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Det kommer helt an på barnet og på gåvognen, altså hvor stabil den er.

Jeg kan i hvert fald anbefale den jeg har i min shop. Jeg har valgt den, netop fordi den ikke vælter/tilter, og så kan hjulene bremses

http://stjerneleg.dk/gaavogn

Anmeld

25. oktober 2011

MelikkazMoar

Mi skriver:

Det kommer helt an på barnet og på gåvognen, altså hvor stabil den er.

Jeg kan i hvert fald anbefale den jeg har i min shop. Jeg har valgt den, netop fordi den ikke vælter/tilter, og så kan hjulene bremses

http://stjerneleg.dk/gaavogn

hvad med de vogne det kan sættes op i ? har i også den slags?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.