Ny titel eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Nadia&Daniel

HelenaJ skriver:

.. eller fardame og mordame?  Høhø..

Træls med en lidt slatten fødselsdagspige - men så længe man er sammen med sin mor og far, kan det da ikke være bedre

Lige pt. har vi fået spist fødselsdagsmorgenmad med hjemmebag og nu tager vi lige en lille lur i barnevognen.. Så håber hun er frisk på lidt gaver om et par timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med Laura.
Begynd i bare at træne op til PB: Det er sku ikke noget bedre.. MMmm..

Anmeld

25. oktober 2011

4kløver

Tillykke med hende..

Anmeld

25. oktober 2011

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Tak

Har lige skrevet i din gæstebog

Ja, mange tak

Anmeld

25. oktober 2011

AnnaK89

Tillykke med Laura  

Anmeld

25. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Stort tillykke med Laura 1 år

Anmeld

25. oktober 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

...tja, hvad man nu skal kalde det. Men i dag er jeg "blevet" mor til Laura på hele 1 ÅR

Det er så vildt - for præcis et år siden, lå jeg og havde min mand ved min side, mens lægerne "kæmpede" med at få min datter ud.. Hun kom til verden ved et planlagt kejsersnit som gik perfekt..

Så fra i dag, hedder det Laura 1 år

P.s. gav vide om en kommende lillebror eller lillesøster snart skal planlægges - eller måske bare gå i gang med træningen

Stort tillykke med Laura Smukke!!!
Og jo, man må godt øve sig på 2eren, bare det ikke er helt så grundig som ved første barn, endnu

Anmeld

25. oktober 2011

Caroline86

Nadia&Daniel skriver:

Tak søde

Nr. 2 har altid været på tale - vi vil gerne have 2-3 år imellem dem.. Så vi har da snakket lidt alvorligt om det

mente bare om det var aktuelt nu, eller om det var fis men det kan jeg så forstå at det er hvor spændende!

Så må I frem med hjertene og regnemaskinen og finde ud af hvornår det skal være

Anmeld

25. oktober 2011

TaAsJu

Tillykke med hende

Anmeld

25. oktober 2011

bøgelund

Nadia&Daniel skriver:

...tja, hvad man nu skal kalde det. Men i dag er jeg "blevet" mor til Laura på hele 1 ÅR

Det er så vildt - for præcis et år siden, lå jeg og havde min mand ved min side, mens lægerne "kæmpede" med at få min datter ud.. Hun kom til verden ved et planlagt kejsersnit som gik perfekt..

Så fra i dag, hedder det Laura 1 år

P.s. gav vide om en kommende lillebror eller lillesøster snart skal planlægges - eller måske bare gå i gang med træningen

stort tillykke med hende søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.