Ny titel eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Nadia&Daniel

...tja, hvad man nu skal kalde det. Men i dag er jeg "blevet" mor til Laura på hele 1 ÅR

Det er så vildt - for præcis et år siden, lå jeg og havde min mand ved min side, mens lægerne "kæmpede" med at få min datter ud.. Hun kom til verden ved et planlagt kejsersnit som gik perfekt..

Så fra i dag, hedder det Laura 1 år

P.s. gav vide om en kommende lillebror eller lillesøster snart skal planlægges - eller måske bare gå i gang med træningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Nadia&Daniel skriver:

...tja, hvad man nu skal kalde det. Men i dag er jeg "blevet" mor til Laura på hele 1 ÅR

Det er så vildt - for præcis et år siden, lå jeg og havde min mand ved min side, mens lægerne "kæmpede" med at få min datter ud.. Hun kom til verden ved et planlagt kejsersnit som gik perfekt..

P.s. gav vide om en kommende lillebror eller lillesøster snart skal planlægges - eller måske bare gå i gang med træningen

Stort tillykke med hendes første fødselsdag

Det er så stort når de fylder 1 år  

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Nadia&Daniel skriver:

Tillykke med hende .. En stor dag for jer alle 3

Anmeld

25. oktober 2011

Caroline86

tillykke med hende, søde! ihh hvor bliver de hurtigt store!

har I talt om en 2'er eller driller du bare?

Anmeld

25. oktober 2011

Nadia&Daniel

MillesMor111010 skriver:

Stort tillykke med hendes første fødselsdag

Det er så stort når de fylder 1 år  

Tak

Det er virkelig stort.. Tænkt, når man går gravid er de 9 mdr. så laaaaaaang, men det første år flyver afsted..

Anmeld

25. oktober 2011

Nadia&Daniel

HelenaJ skriver:

Tillykke med hende .. En stor dag for jer alle 3

Tak

Laura er desværre lidt syg - men vi fejre hende med en hygge-hjemme-dag med både farmand og mor(mand)

Anmeld

25. oktober 2011

Nadia&Daniel

Caroline86 skriver:

tillykke med hende, søde! ihh hvor bliver de hurtigt store!

har I talt om en 2'er eller driller du bare?

Tak søde

Nr. 2 har altid været på tale - vi vil gerne have 2-3 år imellem dem.. Så vi har da snakket lidt alvorligt om det

Anmeld

25. oktober 2011

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Stort tillykke med hende Min Laura bliver 2 år idag!

Anmeld

25. oktober 2011

HelenaJ

Nadia&Daniel skriver:

Tak

Laura er desværre lidt syg - men vi fejre hende med en hygge-hjemme-dag med både farmand og mor(mand)

.. eller fardame og mordame?  Høhø..

Træls med en lidt slatten fødselsdagspige - men så længe man er sammen med sin mor og far, kan det da ikke være bedre

Anmeld

25. oktober 2011

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Stort tillykke med hende Min Laura bliver 2 år idag!

Tak

Har lige skrevet i din gæstebog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.