Feberbarn og vagtlæger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

meem

louiseandersen85 skriver:

Nååååå, stakkels pige. Jeg synes for det første du skal klage over vagtlægerne. De optager samtalerne, mig bekendt. Og du har dokumentation fra din læge og sygehuset at det ikke bare var noget man skulle ignorere. Derefter lyder det som om du har en god læge, og du må så godt du kan, henvende dig til ham. Og håbe vagtlægerene fremover er bedre. Har selv kun haft enormt gode samtaler med dem, de gange jeg har været nervøs.

Jeg tror ikke jeg vil gå videre med det ang. vagtlægen.. Vores datter er blevet tjekket i hoved og r*v, de har højst sandsynligt fundet grunden til sygdommen, og er obs på hende nu.. det er det vigtigste for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

meem

Maja88 skriver:

først og fremmest til TS... sikke en da en øv oplevelse...

Men ligefrem at klage er altså ikke nødvendigt i mine øjne..

jeg var selv med lillepigen til vagtlæge for en uges tid siden da hun om morgenen havde 39,8.(hun havde fået panodil om natten)..

de sidder jo og visiterer i århus, så er ikke den læge man snakker med som ser en...

jeg ringede egentlig bare mest for at høre om hvordan jeg skulle forholde mig, men den visiterende læge ville gerne hun skulle ses på...

så afsted.. og vi fik at vide det bare var en virus og hun faldt slet ikke i feber hele dagen, men vupti. næste dag var hun HELT feberfri...

hvis det er med en halsbetændelse.. jeg ved ikke om i selv har prøvet det, men jeg har og det udviklede sig over hele dagen... er sikker på at havde jeg gået til læge først på dagen, så havde de ikke gjort noget.. men gjorde de dagen efter...

så med det mener jeg, ting udvikler sig jo..

Lige mine ord

De sagde også på sygehuset at en halsbetændelse viser sig først ca 3 dage efter den faktisk begynder at genere barnet.. Derfor er der stadig ingen beviser på det er det hun fejler

Anmeld

25. oktober 2011

Stjernestoev

Hvis du føler dig uretfærdig behandlet, så synes jeg du skal sende en mail til sygehuset, og fortælle om din oplevelse. Det behøves jo ikke at være en klage, men bare dine oplevelser af situationen. Så kan det jo være at de tænker over det, hvis en mor ringer en anden gang, at hun ikke kommer i samme situation som dig :-)

Anmeld

25. oktober 2011

meem

Stjernestoev skriver:

Hvis du føler dig uretfærdig behandlet, så synes jeg du skal sende en mail til sygehuset, og fortælle om din oplevelse. Det behøves jo ikke at være en klage, men bare dine oplevelser af situationen. Så kan det jo være at de tænker over det, hvis en mor ringer en anden gang, at hun ikke kommer i samme situation som dig :-)

Men som Maja88 skrev, så udvikler en halsbetændelse sig jo stille og roligt, så da jeg havde min datter ved vagtlægen har det nok ikke været så slemt, som her til morgen da hun kom til egen læge  

Anmeld

26. oktober 2011

Maise

meem skriver:

De udskriver ikke pencillin medmindre de er sikre på det er nødvendigt

ok, vi fik det dog da jeg var indlagt med min datter da hun var 6 mdr gammel. de anede ikke hvad hun fejlede.

Håber din datter har det bedre idag.

Anmeld

26. oktober 2011

Maise

meem skriver:

De udskriver ikke pencillin medmindre de er sikre på det er nødvendigt

ok, vi fik det dog da jeg var indlagt med min datter da hun var 6 mdr gammel. de anede ikke hvad hun fejlede.

Håber din datter har det bedre idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.