UPDATE!!
JEg ringede til egen læge, da jeg var meget i tvivl om, om jeg kunne stole på vagtlægen..
Kom op til lægen som straks sendte os på OUH's børnemodtagelse.. Der har vi været fra kl 13 og er først lige kommet hjem...
De kunne ikke fortælle hvad der var galt med Freja, men mistænkte lidt en begyndende halsbetændelse, der generer hende så meget at hun kaster op... De har taget blodprøver, urinprøve, podet hende og målt hende med forskellige instrumenter, så hun var helt ødelagt bagefter, og sov flere timer efter undersøgelserne.. Der var tre forskellige læger der kiggede på hende, den første ville slet ikke ha' vi forlod afsnittet da hun ar så dårlig, den næste lod os gå rundt på sygehuset, så længe vi blev indenfor, og den sidste lod os komme hjem, med åben indlæggelse de næste to døgn.. Det viser jo bare at hun allerede der har fået det bedre ! 
Freja havde ikke spist hele dagen, så da klokken blev omkring 18, fik hun sin første laske, dog kun på 100ml..
Det er nu skemalagt fra sygehuset at Freja skal spise 100ml, så vente en time og spise 100ml igen.. Derefter vente 2-3 timer inden vi giver 100ml igen osv osv... På den måde burde vi undgå opkastninger.. og det har virket indtil videre.. så nu er vi endelig hjemme, og synes allerede jeg kan se en forbedring på min lille datter, der nu kun har 38,4 i feber 
Anmeld