Har virkelig brug for hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

celkt

jeg tror!! - at det er et råb om hjælp fra de her unger. Børn tænker ikke som voksne, de forsøger ikke at manipulere så avanceret som det ville være tilfældet her. De er ulykkelige over et eller andet i den nuværende situation, - at de ikke får tid nok med deres far er jo et oplagt bud, - og så forsøger de at råbe ham op på denne her måde.

Det kan ikke nytte noget at du er vred på børnene. Eller at du holder op med at elske dem. De er børn. De kan ikke holdes til ansvar for deres handlinger. De har helt sikkert behov for at du elsker dem endnu mere, og viser dem det i stedet for at lægge afstand til dem. Du bliver nødt til at falde ned og så arbejde for at løse problemet. Pak dit temperament væk og snak så med deres mor. Sig til hende at du ikke har behov for at forsvare dig, men at I, alle 3!!! må på banen for at løse de her problemer for børnenes skyld.

Børn finder nu engang på den slags, når de er ulykkelige over et eller andet. Og ja, selvfølgeligt vil hun tage sine børn parti, men du må jo se at få snakket dig ind til hende. Spørg om hun nogensinde før har været i tvivl om at du kun ville hendes børn det bedste, og at hun må gøre op med sig selv om der måske kunne være en mulighed for at de kunne have fordrejet sandheden en smule.

Jeg syntes desuden at du selv skal ringe til den afdeling der har med sådan noget at gøre på kommunen og gøre dem opmærksom på problemet, jeg vil næsten tro at I kan få en voksen udenforstående, måske en psykolog eller lignende, til at snakke med børnene, så deres mor kan få en tredje parts vurdering af situiationen.

Jeg ved det er svært, men jeg håber på at I får løst problemerne på bedste måde. Husk på, at du er den voksne, og hvis din mand ikke kommer med på banen nu, så giv ham et ordenligt los i R****!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.