Sagen er den:
Min mand hentede hans to børn Fredag eftermiddag hos deres mor, hun beder så om en snak med ham... Det viser sig at deres 2 børn på 7 og 8år har sagt jeg flere gange skulle have slået dem og min egen søn på 2år både i hovedet og på kroppen... de tager en snak med dem begge to og den ældste vil ikke sige noget og går ind og ser tv. den mindste sidder og kigger ned i bordet og siger hele tiden jeg har slået dem alle 3...
Min mand fortæller mig dette da vi kommer hjem, og bliver naturligvis mundlam og begyder at græde... Jeg har haft de her to børn mere end deres far har de sidste 5år, har altid gjrt alt for dem, haft et fint forhold til deres mor og børnene har de sidste par år sagt de heller vil bo hos os...
Vi tager først en snak med den mindste som siger jeg har slået h*n hvor jeg spørger hvornår jeg har slået de to andre, men h*n svarer så at det ved h*n ikke for det har h*n ikke set! Og siger så af sig selv, jeg ikke har slået h*n heller, men taget fat i armen ligesom mor og far har...
Den ældste siger jeg aldrig har slået nogen af dem men taget fat i armen som man jo godt må...
Mit problem er, at derefter vil min mand bare have vi er en lille lykkelig familie igen, men det kan jeg ikke...jeg ved jeg ALDRIG ville ligge hånd på nogle børn overhovedet, me synes også der skal være en konsekvens ved sådan en løgn, men det eneste de fik var at jeg ikke var her med de små halvdelen af weekenden, men de bagte småkager med far og hyggede....netop det de ville opnå, at far var mere hjemme i stedet for altid at arbejde...men hvad bliver det næste så??
De siger en ting til deres mor og morfar og en anden ting til mig.... hva siger de når de kommer hjem igen?
Deres vil gå til kommunen med dette, egentlig an jeg godt forstå hende!- men det kan koste mig.... hva med mine børn-har nr.3 på vej om en mdr. har jeg noget at frygte når jeg ved jeg er uskyldig??
Det her er ved at koste mit ægteskab, da jeg nægte at ringe til deres mor og forsvare mig uden grund, jeg har et stort temp. men der er langt fra at være sur til at slå!
Har ikke lyst til at være sammen med de her unger i weekenden, ligeså meget jeg elskede ligeså svært har jeg ved at være sammen med dem igen, føler jeg skal beskytte mig, for hva bliver det næste??? Tør ikke være alene med dem mere!
Hvad ville i gøre?
Tak fordi i læste med....