HJÆLP råd til fjernelse af kattepis på autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

kitra

Skouboe skriver:

Er du sikker på at selen ikke kan tages af? Det kan den på langt de fleste stole.

Som regel sidder den fast i et metalbeslag på bagsiden og enten kan selen løsnes fra det, eller også kan beslaget vendes på den anden led og stoppes igennem. Når du så har vasket dem putter du dem bare tilbage igennem.

Det er lidt ligesom i denne her video..

Hvis du vasker selerne i vaskemaskinen, så smid dem i et pudebrtræk, det skåner både sele og vaskemaskine.

http://www.youtube.com/watch?v=rpJRTk29lhA

det er en römer king stol og hvad jeg kan se så kan jeg ikke tage dem helt af for så skal man ind under sædet og det kan man ikke desværre. men hvis der er andre med en römer king der har haft selen helt af stolen så skriv endelig hvordan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

chael

kitra skriver:

hej. jeg har virkelig brug for rigtige husmoder råd, der er en forbandet møg kat der har pisset på min datters autostol en rigtig hankat skønt. jeg har vasket hvad der kan vaskes og selve betrækket lugter ikke men selve selen kan jo ikke pilles af så den har jeg skrubbet med ajax vand og til sidst ren ajax som jeg ikke har vasket af. men det lugter stadig. hvad gør jeg

RODALON!!!!

Mirakel middel... Det neutralisere lugten.

Det kan købes i matas.

Det er også rigtig godt, hvis ungerne har brækket sig på noget der heller ikke lige er til at vaske.

*Camilla

Anmeld

27. oktober 2011

Skouboe

kitra skriver:

det er en römer king stol og hvad jeg kan se så kan jeg ikke tage dem helt af for så skal man ind under sædet og det kan man ikke desværre. men hvis der er andre med en römer king der har haft selen helt af stolen så skriv endelig hvordan

Er den ikke magen til en Britax First Class? En kombistol, der kan lægges ned?

På min Britax går selerne ned igennem og derefter op igen, så spændet sidder opad, og hvis jeg er lidt tålmodig, kan jeg godt få selerne løse og få dem sat i igen. Der er lidt mere plads hvis man lægger den ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.