HJÆLP råd til fjernelse af kattepis på autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.606 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

kitra

hej. jeg har virkelig brug for rigtige husmoder råd, der er en forbandet møg kat der har pisset på min datters autostol en rigtig hankat skønt. jeg har vasket hvad der kan vaskes og selve betrækket lugter ikke men selve selen kan jo ikke pilles af så den har jeg skrubbet med ajax vand og til sidst ren ajax som jeg ikke har vasket af. men det lugter stadig. hvad gør jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

L.J.L

kitra skriver:

hej. jeg har virkelig brug for rigtige husmoder råd, der er en forbandet møg kat der har pisset på min datters autostol en rigtig hankat skønt. jeg har vasket hvad der kan vaskes og selve betrækket lugter ikke men selve selen kan jo ikke pilles af så den har jeg skrubbet med ajax vand og til sidst ren ajax som jeg ikke har vasket af. men det lugter stadig. hvad gør jeg

Du kan prøve med RODALON, det brugte vi når vores kat synes han skulle markere sig indendørs

men kattetis er noget af det sværeste at få væk igen.

Anmeld

25. oktober 2011

Sphynxlover

eller endnu bedre UrinOff

Anmeld

25. oktober 2011

Noneother

Du kan få noget ved dyrehandlen. Kan ikke huske hvad det hedder, men det er sådan en spray der kan tage lugten af lige netop det.

Mig og x´en brugte det flittigt da vores gamle hankat lige pludselig begyndte at strinte over det hele. -bl.a. i vores stofsofaer

Det skulle osse gøre at de ikke får lyst til at tisse der igen.

Anmeld

25. oktober 2011

kitra

okay tak for svar, men det ved dyrlægen koster det ikke en formue? for så tror jeg jeg prøver rodalon først. vi har ikke selv kat og ser jeg den kat på min grund igen så  jeg er normalt meget glad for de fleste dyr men det her pisser mig helt af

Anmeld

25. oktober 2011

Isabella_mor

L.J.L skriver:

Du kan prøve med RODALON, det brugte vi når vores kat synes han skulle markere sig indendørs

men kattetis er noget af det sværeste at få væk igen.

jeps.. rodalon skulle tage det... 

Anmeld

25. oktober 2011

Skouboe

Læg betrækket i blød i Rodaoon (vær sikker på at det er indendørs varianten) og vask stolen med en klud vredet op i Rodalon.

Husk at vaske betrækket almindeligt i vaskemaskinen efter.

Anmeld

25. oktober 2011

kitra

Skouboe skriver:

Læg betrækket i blød i Rodaoon (vær sikker på at det er indendørs varianten) og vask stolen med en klud vredet op i Rodalon.

Husk at vaske betrækket almindeligt i vaskemaskinen efter.

betrækket er vasket og lugter ikke mere det er kun selve selen som man ikke kan tage af

Anmeld

25. oktober 2011

B&J

Sphynxlover skriver:

eller endnu bedre UrinOff

jep den er super god og dufter dejligt af sæbe når den kommer på

Anmeld

25. oktober 2011

Skouboe

kitra skriver:

betrækket er vasket og lugter ikke mere det er kun selve selen som man ikke kan tage af

Er du sikker på at selen ikke kan tages af? Det kan den på langt de fleste stole.

Som regel sidder den fast i et metalbeslag på bagsiden og enten kan selen løsnes fra det, eller også kan beslaget vendes på den anden led og stoppes igennem. Når du så har vasket dem putter du dem bare tilbage igennem.

Det er lidt ligesom i denne her video..

Hvis du vasker selerne i vaskemaskinen, så smid dem i et pudebrtræk, det skåner både sele og vaskemaskine.

http://www.youtube.com/watch?v=rpJRTk29lhA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.