Hvordan får i Aftensmad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

LR85

Baby-støv skriver:

Vores sønner er nu en måned... og det var første gang idag, vi spiste på samtidig og varmt mad....

De er rigtig gode til at skrige ligeså snart vi sætter os til bords...

Men de ligger i sofaen...

Man lærer a sætte pris på varm mad Håber det går godt mef drengene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey.

Karla spiser ved 17.30 tiden (i sin højstol ved spisebordet) - så når vi spiser ved 18.30 tiden, sidder hun med, i sin højstol og får en agurk eller andet at gnaske i  Hun er 8 mdr. Vi spiser vel en halv times tid. Så passer det lige med, bagefter, at den ene rydder af bordet og den anden skifter og putter nattøj på hende.

Må man spørge, hvorfor du spørg ?

//Mette

Anmeld

24. oktober 2011

twinny

louiseandersen85 skriver:

Man lærer a sætte pris på varm mad Håber det går godt mef drengene

hehe... Jaah det gør man... Og det er bare blevet kastet ned...

også at komme i bad, det er virkelig skønt at komme i bad.. Det er bare helt luxus lige at få 10 min for sig selv, hvis man får så lang tid..

Anmeld

24. oktober 2011

lycly

Vores baby er 3 mdr. og kan ikke sidde med ved bordet og heller ikke underholde sig selv på gulvet. Så vi spiser på skift herhjemme lige for tiden

Anmeld

24. oktober 2011

Jeia

Vi sidder alle ved bordet, og alle spiser sammen. Bruger nok ca ½ time på det

Anmeld

24. oktober 2011

signe.

Monica P skriver:

jaja i tager maden på gaflen og putter den ind i munden :-)

men det er ikke det jeg mener mente

Men vil i ikke fortælle mig hvordan det foregår når i spiser aftensmad

Er baby med ved bordet hvis ja hvor er baby ?

Spiser i sammen?

hvor lang tid bruger i om maden?

Håber på svar :-)

Monica

Hasse sidder i sin trip trap stol, og bettefisen enten ligger i liften på bordet eller i skråstolen på bordet, hvis han er vågen

Anmeld

24. oktober 2011

LR85

Baby-støv skriver:

hehe... Jaah det gør man... Og det er bare blevet kastet ned...

også at komme i bad, det er virkelig skønt at komme i bad.. Det er bare helt luxus lige at få 10 min for sig selv, hvis man får så lang tid..

Puuuha, og jeg synes det er hårdt bare med én Jeg beundre dig og håber du trives

Anmeld

24. oktober 2011

twinny

louiseandersen85 skriver:

Puuuha, og jeg synes det er hårdt bare med én Jeg beundre dig og håber du trives

ihh mange tak, søde...  Vi har det godt.... Men jaah det er hårdt..

Anmeld

24. oktober 2011

Troldemommi

MKBP skriver:

Hey.

Karla spiser ved 17.30 tiden (i sin højstol ved spisebordet) - så når vi spiser ved 18.30 tiden, sidder hun med, i sin højstol og får en agurk eller andet at gnaske i  Hun er 8 mdr. Vi spiser vel en halv times tid. Så passer det lige med, bagefter, at den ene rydder af bordet og den anden skifter og putter nattøj på hende.

Må man spørge, hvorfor du spørg ?

//Mette

Jeg spørger fordi vi lægger hende den lille af vores på hendes aktivitestæppe imens vi spiser (hun elsker sit tæppe) men jeg ville bare vide om alle andre har deres babyer med til bords ellers om det vi gør er "normalt"

Vi vil selvfølgelig helst spise med hende ved bordet og det kommer hun også til når hun bliver lidt ældre :-)

Anmeld

24. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Monica P skriver:

Jeg spørger fordi vi lægger hende den lille af vores på hendes aktivitestæppe imens vi spiser (hun elsker sit tæppe) men jeg ville bare vide om alle andre har deres babyer med til bords ellers om det vi gør er "normalt"

Vi vil selvfølgelig helst spise med hende ved bordet og det kommer hun også til når hun bliver lidt ældre :-)

Det gjorde vi også da hun var lille - så lå hun i kravlegården (hvis hun gad), - da har de jo ikke noget ud af at sidde med til bords, på samme måde som nu. Det bedste var når hun sov...-arghh fred og ro til at spise - det var dejligt  Men i starten spiste vi også på skift nogle gange, som en anden en skriver, fordi hun ikke "gad" ligge selv. Og som en anden skriver, havde hun det med at ville spise, når vi skulle til det, så jeg har spist meget koldt mad...

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.