Hvad ønsker i jer ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

dpb

til JUL?

For mig er min fødslesdagsliste og juleønske liste tæt forbundet... Har nemlig fødselsdag en mdr før juleaften ca.

Typisk står der den deo på jeg bruger og ellers primært gavekort til supergavekortet, IKEA, to tøjbutiker som har været mine primære og ellers evt. en bog eller film der er udkommet som jeg ønsker mig på det givne tidspunkt

Men i år er der kommet andre boller på suppen da jeg fylder rundt og derfor fik afvide at jeg skulle finde nogle dyre ting og skrive på...

den ene blev en ny bærbar da den vi havde er gået ned

Det næste blev en køkkenmaskine, da det efterhånden er blevet et must i stedet for den alm. hånmikser herhjemme Det ville også bare lettergøre SÅ meget når vi bager og forhåbentlig gøre at det bliver noget oftere igen...

Og så står der nogle bestemte bukser på fra bon a parte

Der stod også en vinterjakke på... den har jeg dog fået på forskud som en del af min gave fra min mor Super

Så har ikke så mange ønsker i år... og syntes generelt det er hamrende svært at finde på "nok"

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Zelinasmor

camillakrath skriver:

til JUL?

Mine ønsker indtil videre

Gavekort til Matas

Gavekort til Vejen-for-dig (kan bruges i alle butikker i byen)

Gavekort til balance-huset Vejen (Hos Nancy Fensmann)

Elektronisk køkkenvægt

D&G - The One (Parfume)

K.A.O.Sparfume + deo sæt. (Den blå)

Diesel – Fuel for Life (Parfume)

Gavekort til
KIPP smykkeforretning (Til spinnings ringe)

Sengetøj
(Helst i sort/hvid farver)

Stræk lagner
til dobbeltseng (sort eller hvid)

Biograftur for to (Den der fra Kvickly med 2 billetter, sodavand osv.)

Anmeld

25. oktober 2011

camillakrath

benjamins'mor skriver:

Ja, så lige reklamen i tv her den anden dag, og så tænkte jeg, yup den skal på ønskelisten. Det er faktisk ret sjovt at spille sims.

Jeg elsker at spille Sims. Jeg gjorde det hele tiden igennem min graviditet, men nu er det som om at jeg falder om på sofaen, så snart der er ro

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

camillakrath skriver:

Jeg elsker at spille Sims. Jeg gjorde det hele tiden igennem min graviditet, men nu er det som om at jeg falder om på sofaen, så snart der er ro

Hehe, spillede det også i starten af min graviditet, men min bærbar gik i stykker, så vi har lånt en af Benjamins onkel, men den kan desværre ikke tage det, der er ikke plads nok. Eller kunne jeg have spillet det den sidste måned mens Benjamin har været i DP.

Anmeld

25. oktober 2011

Muffin_girl

camillakrath skriver:

til JUL?

Jeg ønsker mig:

Jamie Oliver pander og gryder

Eva trio skrå vin og vand glas

steak knive

YSL concealer

Bjorn Borg hotpants

sorte leggins

stroptrøjer

musselmalet fad og kage opsats

Politikens dessertbog med Mette Blomsterberg 

Så kan jeg ikke huske mere

Anmeld

25. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
dpb skriver:

Nøøj, hvor kan jeg bare godt følge dig i det ønske... kender ikke lige detaljerne i din kærestes sag, men herhjemme kæmper vi en brav kamp med kommunen også i forhold til afklaring og alt muligt andet, men hulan da hvor er alt hos kommune da bare et skridt frem og to skridt tilbage krydser for det går godt for jer

Qnuz

Mange tak

Anmeld

26. oktober 2011

Leneur

Da mit ældgamle tv er ved at gå, ønsker jeg mig tilskud til et nyt og så satse på et godt januarsudsalg tilbud på tv. Ellers tøj, for af en eller anden mærkelig grund, synes jeg det er sjovere at købe tøj til Silje fremfor til mig selv.

Anmeld

26. oktober 2011

Stjernestoev

Jeg ønsker mig ikke noget endnu, da jeg intet mangler. Så indtil videre ønsker jeg mig at min familie støtter et godt formål, istedet for at bruge pengene på mig :-) Men nu må jeg lige se.

Anmeld

26. oktober 2011

Lunae

camillakrath skriver:

Årh ja .. Parfume. Er der nogen lækre nogen jeg skal ha et tip om?

Lige nu er jeg helt vild med daisy fra Marc jacobs!

Anmeld

26. oktober 2011

Lunae

Jeg skriver ned løbende, så min ønskeseddel bliver ofte lang! Men jeg havde fødselsdag d. 8 okt og fik de fleste af mine ønsker opfyldt!

Til jul ønsker jeg mig:

Tiger of sweden pung - stor
Itui til iPhone
Hay; sengetæppe, pinocchio tæppe, pyntepuder
Wallstickers; verdenskort, citater (be yorself. Everyone Else is already taken)
Sorte leggins

Hvis jeg skulle drømme stort så:
Ny MacBook Pro
Spejlrefleks kamera
Fladskærm til soveværelset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.