Hvad ønsker i jer ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.789 visninger
70 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

camillakrath

til JUL?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Wimmie

camillakrath skriver:

til JUL?

Puha, i bund og grund mange ting - men vi har lige lavet aftale med svigerfamilien om ikke at lave ønskelister til jul i år, og i min egen familie har vi faktisk aldrig brugt det.

Så hvis nogen spørger ønsker jeg mig bare ting til lillepigen (har termin den 18. dec.), gode bøger og gavekort til tøj til mig selv - til at bruge når jeg har født 

Anmeld

24. oktober 2011

camillakrath

Wimmie skriver:

Puha, i bund og grund mange ting - men vi har lige lavet aftale med svigerfamilien om ikke at lave ønskelister til jul i år, og i min egen familie har vi faktisk aldrig brugt det.

Så hvis nogen spørger ønsker jeg mig bare ting til lillepigen (har termin den 18. dec.), gode bøger og gavekort til tøj til mig selv - til at bruge når jeg har født 

Gavekort er bare super gode ønsker.

Nogen bestemte bøger du ønsker dig?

Anmeld

24. oktober 2011

Wimmie

camillakrath skriver:

Gavekort er bare super gode ønsker.

Nogen bestemte bøger du ønsker dig?

Spænding og gys mest - elsker bøger af Stephen King, Dean Koontz og andre i den dur 

Hvad med dig selv, hvad ønsker du dig?

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

Det samme som min mor altid ønskede sig, men aldrig fik:

Artige børn

Anmeld

24. oktober 2011

_-Kathrine-_

Hmm...
Gavekort, Hay puder, røremaskine, vinterjakke(den har jeg dog allerede fået). el-tandbørste...

Anmeld

24. oktober 2011

katrine26

jaaa jeg har selv købt mine julegaver fra mine forældre ( vores kop og kande havde 1års fødz"dag) så kunne spar 500 kr..så jeg for et ovnfast fad, grillbestil, el-pisker og en pensel i sildekone "staves"

Ellers så ønsker jeg mig et læderarmbånd, tøj, runder bageforme uden bund, parfume..hmmm tror det var det..

katrine26

Anmeld

24. oktober 2011

camillakrath

Wimmie skriver:

Spænding og gys mest - elsker bøger af Stephen King, Dean Koontz og andre i den dur 

Hvad med dig selv, hvad ønsker du dig?

Jeg sidder og skriver lidt ned nu.

Det er mest bare makeup, tøj osv. Har slet ikke købt noget til mig selv efter vi har fået Benjamin

Anmeld

24. oktober 2011

camillakrath

_-Kathrine-_ skriver:

Hmm...
Gavekort, Hay puder, røremaskine, vinterjakke(den har jeg dog allerede fået). el-tandbørste...

Hvad er det for nogen puder?

Anmeld

24. oktober 2011

camillakrath

katrine26 skriver:

jaaa jeg har selv købt mine julegaver fra mine forældre ( vores kop og kande havde 1års fødz"dag) så kunne spar 500 kr..så jeg for et ovnfast fad, grillbestil, el-pisker og en pensel i sildekone "staves"

Ellers så ønsker jeg mig et læderarmbånd, tøj, runder bageforme uden bund, parfume..hmmm tror det var det..

katrine26

Årh ja .. Parfume. Er der nogen lækre nogen jeg skal ha et tip om?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.