Hvad ønsker i jer ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Isabella_mor

jeg er sgu snart ligeglad. bare villads får en god første juleaften... vi er pt igang med at finde ud af hvor vi skal holde det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

camillakrath

Mi skriver:

Det samme som min mor altid ønskede sig, men aldrig fik:

Artige børn

hehe .. Prøver at skrive det på

Anmeld

24. oktober 2011

lycly

Jeg ønsker mig undertøj, da jeg har ændret bh størrelse efter graviditet og så ønsker jeg mig Marilyn Monroes biografi. Er Marilyn fanatiker Længere er jeg ikke lige kommet med ønskelisten

Anmeld

24. oktober 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

jeg er sgu snart ligeglad. bare villads får en god første juleaften... vi er pt igang med at finde ud af hvor vi skal holde det... 

Det kender jeg godt  Det er også Benjamins første jul

Har allerede købt det første til ham

Anmeld

24. oktober 2011

_-Kathrine-_

camillakrath skriver:

Hvad er det for nogen puder?

Kender du de der runde farverige gulvtæpper? Det er samme mærke(vist lidt dyrt) de er meget enkle, og så vil jeg gerne ha nogle puder hvor fjerene ikke stikker ud.. Det gør sgu naller når man lægger sig ned og så får en spids fjer i nakken

Anmeld

24. oktober 2011

camillakrath

LunaLykke skriver:

Jeg ønsker mig undertøj, da jeg har ændret bh størrelse efter graviditet og så ønsker jeg mig Marilyn Monroes biografi. Er Marilyn fanatiker Længere er jeg ikke lige kommet med ønskelisten

Årh ja undertøj. Tror jeg ønsker mig gavekort til undertøj. Benjamin er 6 måneder nu, og mine bryster ser sgu ikke heelt ud som før

Anmeld

24. oktober 2011

camillakrath

_-Kathrine-_ skriver:

Kender du de der runde farverige gulvtæpper? Det er samme mærke(vist lidt dyrt) de er meget enkle, og så vil jeg gerne ha nogle puder hvor fjerene ikke stikker ud.. Det gør sgu naller når man lægger sig ned og så får en spids fjer i nakken

Ja de er super fede

Anmeld

24. oktober 2011

lycly

camillakrath skriver:

Årh ja undertøj. Tror jeg ønsker mig gavekort til undertøj. Benjamin er 6 måneder nu, og mine bryster ser sgu ikke heelt ud som før

Haha, gør mine nemlig heller ikke :p

Anmeld

24. oktober 2011

Witt

Jeg ønsker mig faktisk kun et akryl neglesæt ! :p . Vil nemlig have i gelé og i akryl . Og Gelé neglesættet det har jeg .

Ellers ønsker jeg mig ingenting, har jeg ikke gjort siden 2009, har alt hvad jeg behøver ! .. Så har mange personer der er lidt irreteret på mig i juletiden pga min ønskeliste plejer at være tom

Anmeld

24. oktober 2011

DenLykkelige

Stavblender!

Og ting til lillepigen  Har termin 31. januar, så tilskud til barnevogn ville ikke være et dårligt ønske herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.