Julegaver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Min søn får Lego Duplo Zoo maxi pakken, en lille ambulance der kan larme, og en lille æske Duplo med en landmand og en gris. Måske finder jeg mere.

Nu har jeg en lillebror der er 5 år, så hans gaver kan jeg ligeså godt også skrive på som en idé. Han får 3 soldater, en lille æske lego m. en mand og et rumvæsen, en gravko og en autotransporter m. 2 racerbiler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Kloster

Nemt i år...

Vi skal alle 5 have nye dyner og puder...

Så skal jeg bare finde rundt i den jungle...

Anmeld

25. oktober 2011

Henriette1708

Nessie skriver:

Daniel får nok en stor æske med Duplo, og lidt tøj.

Manden får 2 billetter til "Batman Live" i Herning i Januar. Overhovedet ikke noget han har ønsket sig, så er pændt på reaktionen Ja, og så forventer jeg jo selvfølgelig at han tager mig med

Uha, det lyder da også som en god gave. Og mon ikke han bliver glad alligevel?

Det ser ihverfald ret spændene ud, jeg havde ikke selv noget imod at se Batman Showet

Anmeld

25. oktober 2011

Henriette1708

Kloster skriver:

Nemt i år...

Vi skal alle 5 have nye dyner og puder...

Så skal jeg bare finde rundt i den jungle...

Det lyder da fornuftigt. Nu er vintervejret også kommet, så det rart med et par varme dyner til natten.

Anmeld

25. oktober 2011

Kloster

Henriette1708 skriver:

Det lyder da fornuftigt. Nu er vintervejret også kommet, så det rart med et par varme dyner til natten.

Vi har prioriteret praktisk i år  

Anmeld

25. oktober 2011

Nessie

Henriette1708 skriver:

Uha, det lyder da også som en god gave. Og mon ikke han bliver glad alligevel?

Det ser ihverfald ret spændene ud, jeg havde ikke selv noget imod at se Batman Showet

Tror bestemt at han bliver glad

Vi var inde og se Skønheden og Udyret for nogle år siden, på Det Ny Teater, og det var han meget begejstret for.
Vi har også set nogle andre shows/teaterstykker, og han plejer at kunne lide det, men jeg er godt nok spændt på at se ham når han pakker gaven op, for han gætter SLET ikke hvad han får i julegave i år

Anmeld

26. oktober 2011

LinLin

bagger26 skriver:

Bare lige en info-meddelse hehe, Der er 40% på alt Lego(Ninjago) i kvickly hele denne uge..

Ja

- det købte jeg det også til i august i Bilka

Men t<ak for info!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.