Julegaver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Henriette1708

Hej. Nu er det snart juletid, og havde i tankerne at købe gaver til kæresten og sønnike. Som vil bestå af LEGO Technic, Haglöff taske og tøj til kæresten og en masse legetøj fra Mytoys.deMen hvad giver I jeres børn og mand/kæreste?Ved emnet er taget op, men kunne ikke lige finde det /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

LinLin

David: NINJAGO, NInjago, Ninjago (LEGO)

Adam: bObles kylling, duplo bondegård og miniløbecykel.

Min kæreste: aner det ikke! Han ønsker sig aldrig noget

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette1708

Det lyder også som nogle spændene gaver at få. Håber ihverfald de bliver glade for dem

Anmeld

24. oktober 2011

LinLin

Henriette1708 skriver:

Det lyder også som nogle spændene gaver at få. Håber ihverfald de bliver glade for dem

David snakker ikke om andet end ninjago (han er 5) Har fået"arrangeret" så han får de 4 æsker han ønsker sig mest (af  hans bedstemor, olde og mig & min kæreste! )

'Og jeg glæder mig sååååå meget til han får dem!!!

Anmeld

24. oktober 2011

Mamalou

Min søn på 5 måneder får lidt fra fisher price. Men det er nu mest, så hans storesøster kan give ham en gave. Han vil jo ikke forstå så meget (hvis han overhovedet er vågen når der gives gaver )

Min bonusdatter er vi endnu ikke helt sikre på, hvad skal have. Vi har købt et spil til en Nintendo DS som hun får af sin mor, plus en Hallo Kitty taske til DS'en - Hallo Kitty er et sikkert hit til en 4årig

Jeg overvejer om jeg skal give min kæreste en Ipad, selvom det er en (for mig) meget stor gave. Vi har bare været så meget igennem på det sidste, og han ønsker sig den helt vildt... Så har virkelig lyst til at gøre det. Vi får se, der er stadig god tid til jul

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette1708

DAs mor skriver:

David snakker ikke om andet end ninjago (han er 5) Har fået"arrangeret" så han får de 4 æsker han ønsker sig mest (af  hans bedstemor, olde og mig & min kæreste! )

Kan jeg godt forstå. Og det er da fedt. Så får han da alle sine ønsker opfyldt.

Anmeld

24. oktober 2011

raca

min mand og jeg giver ikke gaver til hinannen.. da det ligeosm ikke giver mening for os..

pigen.. en dukkevogn fra brio.

dreng.. tja sikkert noget playmobil.. el. han øsker sig en nitendo.. men det er så langt langt over buget at det får han ikke..

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette1708

Mamalou skriver:

Min søn på 5 måneder får lidt fra fisher price. Men det er nu mest, så hans storesøster kan give ham en gave. Han vil jo ikke forstå så meget (hvis han overhovedet er vågen når der gives gaver )

Min bonusdatter er vi endnu ikke helt sikre på, hvad skal have. Vi har købt et spil til en Nintendo DS som hun får af sin mor, plus en Hallo Kitty taske til DS'en - Hallo Kitty er et sikkert hit til en 4årig

Jeg overvejer om jeg skal give min kæreste en Ipad, selvom det er en (for mig) meget stor gave. Vi har bare været så meget igennem på det sidste, og han ønsker sig den helt vildt... Så har virkelig lyst til at gøre det. Vi får se, der er stadig god tid til jul

Det kam jeg godt se. Lauritz var også kun få mdr, da vi holdte jul sidst år, og derfor købte vi hellere ikke gave. Derimod havde vi også holdt barnedåb i November Hallo Kitty er også rigtig sødt, elsker lidt den kat. Uha, vi har sekvens IPad, menherhjemme er det mest kæresten der også bruger den. Men den er fed og transportabel og det er virkelig rart. Vi bruger den tit også når Lauritz skal se film i bilen. Så det er en god gave selvom de er ret dyre.

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

Daniel får nok en stor æske med Duplo, og lidt tøj.

Manden får 2 billetter til "Batman Live" i Herning i Januar. Overhovedet ikke noget han har ønsket sig, så er pændt på reaktionen Ja, og så forventer jeg jo selvfølgelig at han tager mig med

Anmeld

24. oktober 2011

bagger26

DAs mor skriver:

Bare lige en info-meddelse hehe, Der er 40% på alt Lego(Ninjago) i kvickly hele denne uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.