Spørgsmål vedr. økonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Billemyre

Det betyder bl.a. at de skal se din årsopgørelse fra - vist nok - sidste år og i år samt lønsedler for de sidste fem måneder, tror jeg det er.
Vi har lige købt ny bil og da skulle banken også have fuld økonomisk indsigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

lds

Fuld økonomisk indsigt betyder at du skal indleverer din årsopgørelse, lønsedler samt lave et budget med alle dine faste udgifter.

Når dette er opgjort kan de se hvad der er tilbage i rådighedsbeløb, altså det beløb som du skal bruge til alle udgifter såsom mad, tøj, sko og sjov.

De er absolut ikke interesseret i dine enkelte køb men vil bare danne sig et overblik over dine forbrugsvaner og behov samt se hvor du skylder penge og hvor mange.

Giv dem fuld indsigt og vær ærlig for de opdager det alligevel;-)

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

lds skriver:

Fuld økonomisk indsigt betyder at du skal indleverer din årsopgørelse, lønsedler samt lave et budget med alle dine faste udgifter.

Når dette er opgjort kan de se hvad der er tilbage i rådighedsbeløb, altså det beløb som du skal bruge til alle udgifter såsom mad, tøj, sko og sjov.

De er absolut ikke interesseret i dine enkelte køb men vil bare danne sig et overblik over dine forbrugsvaner og behov samt se hvor du skylder penge og hvor mange.

Giv dem fuld indsigt og vær ærlig for de opdager det alligevel;-)

TAk havde skam også tænkt mig at være ærlig  Men vidste bare ikke hvad det betød .... og jeg synes jo ikke det ville være så fedt hvis de foreksempel skulle blande sig i mine indkøb mm.

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

Anonym skriver:

ja men de kan jo ikke bestemme om jeg skal leve af æbler eller pærer... men jeg kan godt se hvad du mener. Vil bare vide om de adm. ens økonomi og holder øje med hvilke butikker osv. man køber mad i og sådan noget.

Nej det gør de bestemt ikke. Men de laver en vurdering af hvor kreditværdi du er. I det store og hele, så handler det om at opgøre indtægter og udgifter og se hvor meget der er tilbage. Er der så nok til et lån, og hvor nødvendig er det du skal låne til. Det er det de skal tage stilling til.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

MANGE tak for jeres svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.