Spørgsmål vedr. økonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvad vil det sige hvis ens bank ønsker fuld indsigt i økonomi evt. ved en genforhandling af betaling af gæld eller omlægning af lån eller lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ingen svar? Har modtaget et brev idag om et tilbud der bare lyder super... MEN banken vil have fuld økonomisk indsigt...?

Anmeld

24. oktober 2011

Lullaby

Anonym skriver:

Ingen svar? Har modtaget et brev idag om et tilbud der bare lyder super... MEN banken vil have fuld økonomisk indsigt...?

Jeg aner det ikke

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Jeg aner det ikke

Øvøv men så er jeg da ikke helt blank. Nogle gange føler jeg mig så DUM på det område... så tænkte at nogle her måske vidste noget! Håber nogle ved noget...  Jeg kunne sefølgelig spørge men altså... jeg ville jo lige hører her først.

Anmeld

24. oktober 2011

Mette 28

Det vil sige at de vil vide alt omkring din økonomi også om du skylder penge andre steder..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mette 28 skriver:

Det vil sige at de vil vide alt omkring din økonomi også om du skylder penge andre steder..

Ja... men det er ikke sådan at de vil se kontoudskrifter og se hvad man bruger penge på ...tænker det rager jo ik dem om man køber 5 par sko eller 10.000 æbler?

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

Jeg ved det ikke, men jeg vil tro at det betyder at du skal fremskaffe dokumentation omkring alle forhold for din økonomi. Altså alle indtægter og alle udgifter og lån.

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

Anonym skriver:

Ja... men det er ikke sådan at de vil se kontoudskrifter og se hvad man bruger penge på ...tænker det rager jo ik dem om man køber 5 par sko eller 10.000 æbler?

Og jo, det rager jo dem, hvis de skal låne dig penge. De skal jo vide, at du er ansvarlig omkring din økonomi.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

JA det er også det jeg tænker.... og det er osse okey hvis jeg skal det... men jeg har sku ik lyst til at de skal adm. eller se mine kontoudtog eller lign. det bliver for privat. Men jeg må jo se hvad de mener... men tak fordi I ville svare.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Og jo, det rager jo dem, hvis de skal låne dig penge. De skal jo vide, at du er ansvarlig omkring din økonomi.

ja men de kan jo ikke bestemme om jeg skal leve af æbler eller pærer... men jeg kan godt se hvad du mener. Vil bare vide om de adm. ens økonomi og holder øje med hvilke butikker osv. man køber mad i og sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.