Lillefe skriver:
Hej med jer!
Det er længe siden jeg har lavet et indlæg, så nu må jeg hellere oprette et. Jeg har etspørgsmål hvordan er jeres barn's sprog? min søn som lige er blevet et år (torsdags). Han er simpelthen så let at forstå allerede.. hvad han vil han føre en hel samtale tilbage igen når du snakker til ham og han siger haps, hov, ja og ryster på hovedet. Syntes han virke ret fremme.. Når jeg tænker tilbage på min ældste...
Så nu er jeg nysgerrig hvordan er jeres barn's sprog?
Vil lige vise hvor stor min dreng er blevet er bare så stolt og sikke tiden er gået! Det med den røde stol er lige fra i fredags, hvor en jeg kender tog nogle billeder af ham 
Jeg ville have delt en video med jer men det lader desværre ikke til man kan vise links fra youtube mere her...? æv æv.. for jeg har nemlig en konto hvor jeg kan dele med dem som jeg har lyst til,.. 
Nu er min datter godt nok 21 mdr, men hun siger ikke så mange forskellige (og forstående) ord endnu. Dada = alle her hjemme, tisss = tisse, hej hej, nat nat, vov vov = hund, amam = (jeg vil) amme, baby, nej, ja, av, tait = tak, hov, dygtig, min
Til gengæld bruger vi baby tegn, (tegnsprog) og der kan hun... Far, amme, drikke, synge/musik, tisse, bad, hund, kat, fugl, hest, kanin, kom, sove, stille, op, ned, mere, baby, hej/farvel, regn
Tror at det var det, ihvertfald det jeg lige kan huske