Jeres barn's sprog? (Nilan 1 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Lillefe

Hej med jer!

Det er længe siden jeg har lavet et indlæg, så nu må jeg hellere oprette et. Jeg har etspørgsmål hvordan er jeres barn's sprog? min søn som lige er blevet et år (torsdags). Han er simpelthen så let at forstå allerede.. hvad han vil han føre en hel samtale tilbage igen når du snakker til ham og han siger haps, hov, ja og ryster på hovedet. Syntes han virke ret fremme.. Når jeg tænker tilbage på min ældste... Så nu er jeg nysgerrig hvordan er jeres barn's sprog?

Vil lige vise hvor stor min dreng er blevet er bare så stolt og sikke tiden er gået! Det med den røde stol er lige fra i fredags, hvor en jeg kender tog nogle billeder af ham

Jeg ville have delt en video med jer men det lader desværre ikke til man kan vise links fra youtube mere her...? æv æv.. for jeg har nemlig en konto hvor jeg kan dele med dem som jeg har lyst til,..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Zeus

Lillefe skriver:

Hej med jer!

Det er længe siden jeg har lavet et indlæg, så nu må jeg hellere oprette et. Jeg har etspørgsmål hvordan er jeres barn's sprog? min søn som lige er blevet et år (torsdags). Han er simpelthen så let at forstå allerede.. hvad han vil han føre en hel samtale tilbage igen når du snakker til ham og han siger haps, hov, ja og ryster på hovedet. Syntes han virke ret fremme.. Når jeg tænker tilbage på min ældste... Så nu er jeg nysgerrig hvordan er jeres barn's sprog?

Vil lige vise hvor stor min dreng er blevet er bare så stolt og sikke tiden er gået! Det med den røde stol er lige fra i fredags, hvor en jeg kender tog nogle billeder af ham

Jeg ville have delt en video med jer men det lader desværre ikke til man kan vise links fra youtube mere her...? æv æv.. for jeg har nemlig en konto hvor jeg kan dele med dem som jeg har lyst til,..

Cajsa kan sige ét ord, og det er "hej"

Hun bliver et år i næste uge..

Anmeld

24. oktober 2011

B&J

vores dreng kunne sige ma ma = mad dada = far og hov og av og der var lidt mere det kunne han sige da han var 1år men hold op en udvikling i sproget der sker med tiden elsker det

og sikke nogle dejlige og smukke børn du har dig

Anmeld

24. oktober 2011

Lillefe

Zeus skriver:

Cajsa kan sige ét ord, og det er "hej"

Hun bliver et år i næste uge..

ok er lidt spændt på at høre hvordan det er for andre ?

Anmeld

24. oktober 2011

Lillefe

B&J skriver:

vores dreng kunne sige ma ma = mad dada = far og hov og av og der var lidt mere det kunne han sige da han var 1år men hold op en udvikling i sproget der sker med tiden elsker det

og sikke nogle dejlige og smukke børn du har dig

Ja syntes også det er helt vildt  og tusind tak for de søde ord..

Anmeld

24. oktober 2011

merle2010

min datter er 17 mdr og kan sige, hej hej, farvel, mere, daar =far, mmo mmo= mor, nej og ja og emma(vores hund)...

pludselig går det stærkt.. hun udvikler sig bare hurtigt i øjeblikket..

din søn er bare dejlig

Anmeld

24. oktober 2011

Lillefe

merle2010 skriver:

min datter er 17 mdr og kan sige, hej hej, farvel, mere, daar =far, mmo mmo= mor, nej og ja og emma(vores hund)...

pludselig går det stærkt.. hun udvikler sig bare hurtigt i øjeblikket..

din søn er bare dejlig

Tusind tak er også meget stolt!

Anmeld

24. oktober 2011

Jeia

Nu snakker min datter på 10 mdr godt nok færøsk, men hun kan sige mamma = mor, babba = far, omma = bedstemor, abbi = bedstefar, anan = banan, ma = mad, nejnej og når hun vil have at drikke siger hun enne, ved ikke hvor det kommer fra, men vi kender betydningen

Anmeld

24. oktober 2011

Anirak

Gabriel er 14 mdr., og han snakker ikke forståeligt.

Til gengæld snakker han fra morgen til aften.

Anmeld

24. oktober 2011

Zeus

Anirak skriver:

Gabriel er 14 mdr., og han snakker ikke forståeligt.

Til gengæld snakker han fra morgen til aften.

Haha, Cajsa går også og pludrer hele dagen, og især når hun spiser.. Så SKAL der åbenbart lyd på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.