vil i ikke nok hjælpe - skal jeg ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Aagaard

Hej Dorthe

Gid jeg kunne gøre for dig hvad du gjorde for mig i sidste uge, desværre ved jeg ingen ting som kan hjælpe dig!

Håber der er andre som er kloge her inde, og håber han får det hurtigt bedre! - Ellers tøv ikke med at ringe til vagtlægen, hellere et opkald for meget en et for lidt!

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

lulini

Er det første gang idag at der er diarre eller har det været der flere gange de sidste par uger?

Har han været dårlig og/eller kastet op?

Er der blog i afføringen?

Er han begyndt at få en slags medicin på det seneste - eller hvis du ammer er du så?

Anmeld

24. oktober 2011

TaAsJu

Syntes også det lyder som tænder.. Men ring til vagtlægen hvis det bliver være

Og god bedring til bette mand

Anmeld

24. oktober 2011

jonathan11

Man kan sagtens ringe vagtlæge og spørge om råd Hvis den lille har diarre i mere end 1 dag vil jeg helt klart ringe. Men har også prøvet blåbær grød hjemmelavet til min datter da hun fik skemad og havde dårlig mave og det hjælper håber at det kun er tænder der driller.. God bedring til den lille

Anmeld

24. oktober 2011

Dorthe1986

Skriver lige en fælles besked da jeg lige sidder og skriver fra mobilen

Fik ringet til vagtlægen og han var nu rar, men mente at det var virus og så var der jo ikke så meget at gøre,men han sagde at jeg selvfølgelig skulle holde øje med ham i nat og blev det værre skulle jeg endelig ringe . Og nu sover Emil og han faldt i søvn uden problemer <3

Tak for alle jeres svar

Anmeld

24. oktober 2011

Dorthe1986

Aagaard skriver:

Hej Dorthe

Gid jeg kunne gøre for dig hvad du gjorde for mig i sidste uge, desværre ved jeg ingen ting som kan hjælpe dig!

Håber der er andre som er kloge her inde, og håber han får det hurtigt bedre! - Ellers tøv ikke med at ringe til vagtlægen, hellere et opkald for meget en et for lidt!

Line

Hej Line
Går det bedre hjemme hos jer?

Fik ringet til vagtlægen og han sagde jeg skulle se det an, da det lød som virus. Og nu sover han sødt i sin seng

Dorthe

Anmeld

24. oktober 2011

Aagaard

Dorthe1986 skriver:

Hej Line
Går det bedre hjemme hos jer?

Fik ringet til vagtlægen og han sagde jeg skulle se det an, da det lød som virus. Og nu sover han sødt i sin seng

Dorthe

Hej

Jep det har gået rigtig godt de sidste par dage! Så det er bare rigtig dejligt!

Go' bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.