vil i ikke nok hjælpe - skal jeg ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Dorthe1986

Emil er 6 mdr og her omkring klokken 16 havde en ble med diarré og en halv time efter, da han havde været i bad havde han 38,8 i temp. Og han er meget ked af det.... åha altså mit hjerte brister når han er så ulykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Dorthe1986

Den røg hurtigt ned

Anmeld

24. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes du skal gøre hvad du føler er det rigtige!

Var det mig havde jeg nok ringet bare for eventuelt at få af vide hvad den lille fejler og hvad man kan gøre.

God bedring med ham

Anmeld

24. oktober 2011

Dinsen

åhh stakkels dreng...  - har dsv ik så meget styr på hvad du ska gøre anden søre for han får nok væske og hvis hans feber stiger ville jeg ringe til vagtlægen bare for en sikkerhedsskyld... 

stort  her fra...

Anmeld

24. oktober 2011

Dorthe1986

rikkeregnbue skriver:

Jeg synes du skal gøre hvad du føler er det rigtige!

Var det mig havde jeg nok ringet bare for eventuelt at få af vide hvad den lille fejler og hvad man kan gøre.

God bedring med ham

Tak for dit svar. ja jeg må jo hellere prøve at ringe, men han er lige faldet i søvn så tror jeg lige ser det an...

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

Dorthe1986 skriver:

Emil er 6 mdr og her omkring klokken 16 havde en ble med diarré og en halv time efter, da han havde været i bad havde han 38,8 i temp. Og han er meget ked af det.... åha altså mit hjerte brister når han er så ulykkelig

Jeg synes at det kunne lyde som om at der er tænder på vej

Men hvis det gør dig tryg at ringe til lægen, så synes jeg at du skal gøre det

God bedring med ham

Anmeld

24. oktober 2011

GUSO

Dorthe1986 skriver:

Er han mon ved at få tænder?? Det kan godt hive dårlig mave og feber.. Hvis han spiser og drikker rigeligt ville jeg nok ikke kontakte lægen, medmindre det bliver værre eller varer i flere dage, men hvis det får dig til at være mere tryg syntes jeg du skal gøre det.. til dig det er aldrig sjovt med syge børn..

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

Hvordan har han det ellers? Er han mere sløv og slatten osv?

Men ville nok ringe uanset hvad, det er jo en halv høj feber og med den størrelse, så skal man bare ikke satse for meget.

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette Aaby

Hej

Med så lille en vil jeg altid ringe til vagtlægen, når der er tale om temperatur over 38.

God bedring til det lille pus!

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

24. oktober 2011

Dorthe1986

Dinsen skriver:

åhh stakkels dreng...  - har dsv ik så meget styr på hvad du ska gøre anden søre for han får nok væske og hvis hans feber stiger ville jeg ringe til vagtlægen bare for en sikkerhedsskyld... 

stort  her fra...

Tak skal du have han ville heldigvis gerne spise og også ammes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.