forbudt spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

th

ano14316 skriver:

Jeg synes det er svært at finde ud af om der reelt er en risiko for at f.eks. chokolade kan give uro hos bebsen.. 

Så jeg vil meget gerne høre jeres erfaringer.. 

stemt ja, kål og stækt mad.

men har kunne spise jordbær og chokolade. fik at vide at hvis jeg havde spist jordbær mens jeg var gravid kunne han godt tåle det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Rosengreen

Jeg har stemt ja. Egentlig kunne jeg spise alt uden Mynte sagde noget til det (og der blev spist massevis af chokolade  og vindruer) Men da jeg en dag fik Chiilibøf så fik hun ondt i maven, det starkels pus 

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

Nej, og jeg har guffet chokolade i helt enorme mængder  Jeg har også kun ammet et par måneder hver gang, men har spist som normalt uden problemer

Anmeld

24. oktober 2011

Chris86

Muhmi skriver:

Hahaha ja det sagde hun altså ;O)

Anmeld

24. oktober 2011

L.J.L

ano14316 skriver:

Jeg synes det er svært at finde ud af om der reelt er en risiko for at f.eks. chokolade kan give uro hos bebsen.. 

Så jeg vil meget gerne høre jeres erfaringer.. 

Stegte løg og baked beans, så fik min søn ondt i maven og den var sikker hver gang

Anmeld

25. oktober 2011

Nettemor

har stemt ja.. da Sebastian var lille kunne han ikke så godt med paprika. jeg kunne spise cili, hvidløg, løg, karry, chokolade og jordbær uden problemer.. men paprika fik han mavekneb af..

nu har jeg ikke læst hele tråden igennem men mit råd er prøv dig frem og alt med måde.. det er såååå forskelligt hvad de reagere på.. og nogle slet ikke.. der er ingenting du ikke må. bare det er med måde..

Anmeld

25. oktober 2011

Maja88

aprilla kunne ikke lide ÆG

Anmeld

25. oktober 2011

Mka

Jeg var helt syg med appelsiner og spiste 4-5 stk og drak cola, og tror helt sikkert at det var det hun fik ondt i maven af.

Anmeld

25. oktober 2011

Jonna1979

jeg spiser alt og masser af chokolade min store last og har et barn med fantastisk sovehjerte er sikker på chokoladen gør det så tager lidt mere
hehe ej spøg til side
min sundhedsplejerske siger alt man har spist under graviditetet er ikke noget problem og der har jeg spist hvad der passede mig

selvfølgelig er der altid undtagelser men som hovedregel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.