ÆU onsdag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Miss BananaHammock

Kruse90 skriver:

Jeg krydser så meget for jer søde
Det hele skal nok gå godt, det er jeg helt sikker på.
´Jeg var selv nervæs for ÆU, men blev så overrasket over at jeg intet mærkede. syntes det var så vildt.

Mærkede heller ikke rigtig noget 2. gang.

Jeg hepper

tak søde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

madsenmor

hvor er det fedt at du snart skal til ÆUog forhåbeligt ÆO det er bare fantastik at du når så langt oven på din opstart det kan da kun være et godt tegen....

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

madsenmor skriver:

hvor er det fedt at du snart skal til ÆUog forhåbeligt ÆO det er bare fantastik at du når så langt oven på din opstart det kan da kun være et godt tegen....

tak søde! Ja det er rart når en træls start forhåbentlig ender i noget godt aligevel 

Anmeld

25. oktober 2011

Putomanen

Ihh, hvor er det godt at høre, at din krop arter sig så fint  Jeg er sikker på, at guldægget er blandt de 17 ægblærer

Hvis jeg boede i Jylland ville jeg helt sikkert være med på rødvinen og smøgerne

Anmeld

25. oktober 2011

baby84

Miss BananaHammock skriver:

Så fik vi sat en dato for ÆU og forhåbentlig ÆO. Jeg er hammrende nervøs men også lidt spændt! 

Der var over 10 ægblærer i den H side og 7 i den anden. SÅ det er lidt spændende hvormange der indeholder brugbare æg. Kunne være fedt med en ordentlig omgang lækre super æg!

Fik også afvide at det var gode tegn at jeg selv kunne producere så mange æg og hvis vi skal igennem igen - så skal jeg bare have lidt lavere hormondosis.

Kryds fingre for mig tøser! 

p.s den med chefen løste sig selv da lægen har sygemeldt mig resten af ugen! 

Hvor er det spændende.. det lyder da som om det bliver en fin høst. held ig lykke med det hele..krydser for at den er der denne gang

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Ihh, hvor er det godt at høre, at din krop arter sig så fint  Jeg er sikker på, at guldægget er blandt de 17 ægblærer

Hvis jeg boede i Jylland ville jeg helt sikkert være med på rødvinen og smøgerne

Du skulle være mere end velkommen 

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

baby84 skriver:

Hvor er det spændende.. det lyder da som om det bliver en fin høst. held ig lykke med det hele..krydser for at den er der denne gang

Tak søde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.