ÆU onsdag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Miss BananaHammock

Så fik vi sat en dato for ÆU og forhåbentlig ÆO. Jeg er hammrende nervøs men også lidt spændt! 

Der var over 10 ægblærer i den H side og 7 i den anden. SÅ det er lidt spændende hvormange der indeholder brugbare æg. Kunne være fedt med en ordentlig omgang lækre super æg!

Fik også afvide at det var gode tegn at jeg selv kunne producere så mange æg og hvis vi skal igennem igen - så skal jeg bare have lidt lavere hormondosis.

Kryds fingre for mig tøser! 

p.s den med chefen løste sig selv da lægen har sygemeldt mig resten af ugen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Lisbeth1985

Hvor er det skønt,at i endelig er nået dertil:-) Jeg krydser fingre for en god ÆU og for ÆO! Jeg håber,at du på trods af overstimulering har det godt:-) Krammer

Anmeld

24. oktober 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Så fik vi sat en dato for ÆU og forhåbentlig ÆO. Jeg er hammrende nervøs men også lidt spændt! 

Der var over 10 ægblærer i den H side og 7 i den anden. SÅ det er lidt spændende hvormange der indeholder brugbare æg. Kunne være fedt med en ordentlig omgang lækre super æg!

Fik også afvide at det var gode tegn at jeg selv kunne producere så mange æg og hvis vi skal igennem igen - så skal jeg bare have lidt lavere hormondosis.

Kryds fingre for mig tøser! 

p.s den med chefen løste sig selv da lægen har sygemeldt mig resten af ugen! 

Og FEDT med chefen;-)

Anmeld

24. oktober 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er det skønt,at i endelig er nået dertil:-) Jeg krydser fingre for en god ÆU og for ÆO! Jeg håber,at du på trods af overstimulering har det godt:-) Krammer

Tak søde. Det går udemærket så længe jeg har mulighed for at ligge ned og gå lidt rundt på de rigtige tidspunkter 

Anmeld

24. oktober 2011

Lisbeth1985

Tak søde. Det går udemærket så længe jeg har mulighed for at ligge ned og gå lidt rundt på de rigtige tidspunkter 

Det er godt:-)

Anmeld

24. oktober 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Det er godt:-)

HVordan har du det?

Anmeld

24. oktober 2011

Lisbeth1985

HVordan har du det?

Jeg er lidt trist,da jeg desværre ikke tror,at der er gevinst denne gang:-( Så jeg vil bare gerne have testdag NU,så jeg kan få mig et glas rødvin og min 10 pak.

Anmeld

24. oktober 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Jeg er lidt trist,da jeg desværre ikke tror,at der er gevinst denne gang:-( Så jeg vil bare gerne have testdag NU,så jeg kan få mig et glas rødvin og min 10 pak.

Øv søde. Men intet er sikkert før BP! så krydser alt hvad jeg kan for at du bliver gladeligt overrasket! 

Hvis vi nu begge er uheldige så synes jeg vi skal mødes og drikke rødvin og ryge en 10pak sammen! 

Anmeld

24. oktober 2011

Lisbeth1985

Øv søde. Men intet er sikkert før BP! så krydser alt hvad jeg kan for at du bliver gladeligt overrasket! 

Hvis vi nu begge er uheldige så synes jeg vi skal mødes og drikke rødvin og ryge en 10pak sammen! 

Det lyder som god plan:-)

Anmeld

24. oktober 2011

Kruse90

Jeg krydser så meget for jer søde
Det hele skal nok gå godt, det er jeg helt sikker på.
´Jeg var selv nervæs for ÆU, men blev så overrasket over at jeg intet mærkede. syntes det var så vildt.

Mærkede heller ikke rigtig noget 2. gang.

Jeg hepper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.