Pigmentfejl.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

det smitter ikke af hvad jeg ved, men det kan være arveligt, min søn har fået en lille på ryggen men den er heldigvis ikk så tydelig, ja det synes jeg dett er det er lidt lysere end skønhedspletter

okay.. tak for din tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

okay.. tak for din tid

velbekomme da

Anmeld

24. oktober 2011

Mamalou

Anonym skriver:

Han har de hvide. så der kan slet ikke gøres noget ved det ?

Nej

Jeg har talt med min tidligere samt min nuværende læge omkring dem, og han har sagt at der intet kan gøres.Og det er jo egentlig også logisk nok, da det er farve der mangler i huden (hvis du kan følge mig?). Så jeg vil råde din mand til at lære at leve med dem. 

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Nej

Jeg har talt med min tidligere samt min nuværende læge omkring dem, og han har sagt at der intet kan gøres.Og det er jo egentlig også logisk nok, da det er farve der mangler i huden (hvis du kan følge mig?). Så jeg vil råde din mand til at lære at leve med dem. 

øv det bliver han ked af at høre..
tænkte bare om der kunne sprøjtes noget ind, ligesom den der barbie kur..

Anmeld

24. oktober 2011

Mamalou

Anonym skriver:

øv det bliver han ked af at høre..
tænkte bare om der kunne sprøjtes noget ind, ligesom den der barbie kur..

Jeg kender ikke noget til Barbie kuren, men jeg tror det ærlig talt ikke. Jeg har valgt at lytte til min læge og accepteret pletterne, fremfor at bruge penge på noget, der måske hjælper. Men som sagt kender jeg ikke noget til Barbie kuren, så I kunne prøve at tale med dem der udfører kuren? 

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg kender ikke noget til Barbie kuren, men jeg tror det ærlig talt ikke. Jeg har valgt at lytte til min læge og accepteret pletterne, fremfor at bruge penge på noget, der måske hjælper. Men som sagt kender jeg ikke noget til Barbie kuren, så I kunne prøve at tale med dem der udfører kuren? 

hmm ja du har ret. syntes bare det er trist at se ham så ked af det.. men han må jo bare acceptere det.. tak for din tid

Anmeld

24. oktober 2011

Mamalou

Anonym skriver:

hmm ja du har ret. syntes bare det er trist at se ham så ked af det.. men han må jo bare acceptere det.. tak for din tid

Jeg kan godt sætte mig ind i hvordan han har det. Det er frustrerende at der ikke kan gøres noget, når der normalvis altid kan gøres noget ved andre "skavanker". 

Velbekommen!

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg kan godt sætte mig ind i hvordan han har det. Det er frustrerende at der ikke kan gøres noget, når der normalvis altid kan gøres noget ved andre "skavanker". 

Velbekommen!

Ja lige præcis.. håber han får det bedre med tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.