Pigmentfejl.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Skriver på vejne af min mand, er derfor ano

kender i nogen der kan fjerne pigmentfejl, eller gøre den mindre tydelige..
han har store plamager i ansigtet, når han bare bliver det mindste brun, og er meget ked af det.
udover ansigtet har han på hans knæ'er ankler, albuer, hoster/lyske mm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Skriver på vejne af min mand, er derfor ano

kender i nogen der kan fjerne pigmentfejl, eller gøre den mindre tydelige..
han har store plamager i ansigtet, når han bare bliver det mindste brun, og er meget ked af det.
udover ansigtet har han på hans knæ'er ankler, albuer, hoster/lyske mm..

Jeg er ikke sikker men mener at bailine kan fjerne det med lazer

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Selfølgelig men er det ikke en dyr omgang ?

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Selfølgelig men er det ikke en dyr omgang ?

Anmeld

24. oktober 2011

FruHolm <3

jo det koster nok lidt meget men fandt lige et link her til behandling uden Laser

http://www.skinlab.dk/?gclid=COzCl-2rgawCFUlYmAodzgIaLA#!cosmelan-pigmentfejl 

det er da værd at kigge på, har selv pigmentfejl der bliver tydelig når jeg tager sol, ved venstre knæ og ved mit ene bryst, og så har jeg på indersiden af begge overarme hvilket gør folk kan tro det er snavs, men det er bare min hud der har den farve, det skal siges min pigmentfejl er mørkere end min hudfarve og de bliver endnu mørkere når jeg tager sol

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

jo det koster nok lidt meget men fandt lige et link her til behandling uden Laser

http://www.skinlab.dk/?gclid=COzCl-2rgawCFUlYmAodzgIaLA#!cosmelan-pigmentfejl 

det er da værd at kigge på, har selv pigmentfejl der bliver tydelig når jeg tager sol, ved venstre knæ og ved mit ene bryst, og så har jeg på indersiden af begge overarme hvilket gør folk kan tro det er snavs, men det er bare min hud der har den farve, det skal siges min pigmentfejl er mørkere end min hudfarve og de bliver endnu mørkere når jeg tager sol

min mand har de lyse så han er helt hvid/lyserød, på de områder.. mange tak det vil jeg da lige vise ham..
du skulle vel ikke vide om de smitter ? min mand mener at de smitter, men jeg kan ikke lige se hvordan det skulle det.
tror aldrig at jeg har set de mørke, er det sådan meget tydeligt ??

Anmeld

24. oktober 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

min mand har de lyse så han er helt hvid/lyserød, på de områder.. mange tak det vil jeg da lige vise ham..
du skulle vel ikke vide om de smitter ? min mand mener at de smitter, men jeg kan ikke lige se hvordan det skulle det.
tror aldrig at jeg har set de mørke, er det sådan meget tydeligt ??

det smitter ikke af hvad jeg ved, men det kan være arveligt, min søn har fået en lille på ryggen men den er heldigvis ikk så tydelig, ja det synes jeg dett er det er lidt lysere end skønhedspletter

Anmeld

24. oktober 2011

Mamalou

Der findes to slags pigmentfejl "de hvide" og "de brune" pletter (eller hvad man nu skal kalde dem).

Jeg har hvide pigmentfejl, som man ikke kan gøre noget ved. De er arvelige.

De brune kan man gøre noget ved. Min veninde har fået noget laser behandling hos en hudlæge, hvilket har hjulpet. Pacifik beauty laver også en creme, der skulle hjælpe (ved dog ikke hvor effektiv den er). Under min graviditet fik jeg også lidt brune pigement fejl i ansigtet (ja jeg er heldig ) - de er heldigvis forsvundet.

Anmeld

24. oktober 2011

Mamalou

Glemte at sige, at hvis det er de brune han har, så skal han undgå sol, da det "vokser" - hvis man kan sige det sådan

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Der findes to slags pigmentfejl "de hvide" og "de brune" pletter (eller hvad man nu skal kalde dem).

Jeg har hvide pigmentfejl, som man ikke kan gøre noget ved. De er arvelige.

De brune kan man gøre noget ved. Min veninde har fået noget laser behandling hos en hudlæge, hvilket har hjulpet. Pacifik beauty laver også en creme, der skulle hjælpe (ved dog ikke hvor effektiv den er). Under min graviditet fik jeg også lidt brune pigement fejl i ansigtet (ja jeg er heldig ) - de er heldigvis forsvundet.

Han har de hvide. så der kan slet ikke gøres noget ved det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.