Anonym skriver:
altså den eneste grund til vi bor herhjemme er fordi det er svært og få lejlighed. vi har skam råd til at bo alene i lejlighed med bil os. vi venter kun på vi får tilbudt en lejlighed og får den. så vi kan flyt.. det er nu svært og stå og få af vide man næremst ødelægger familien fordi vi får et barn fordi vi er så unge så ødelægger vi familien :s den var ikke så fed og få smidt i hovede er på p piller så det er på ingen måder planlagt heller.. og jeg er jo igang med uddannelse. og jeg kæmper for at få elevplads jo som er rigtig svært men har ikke opgivet og gøre det heller ikke. hvis jeg vil have det skal lykkedes så lykkedes det mig os.
Men jeg forstår ikke hvorfor du tror at du vil ødelægge en familie? At din svigerfamilie vil reagede stærkt, jamen selvfølgelig vil de det - det ville jeg også, de skal nok falde ned igen, når de har fået tid til det, de fleste forældre ville reagere stærkt med den alder I har, men at du tror de reelt set vil slå hånden af ham, det tvivler jeg nu på, og i så fald så er det måske ikke den form for svigerfamilie man ønsker i sit barns eller faderens liv.
Jeg syntes bare ud fra dit oprindelige indlæg at din primære bekymring gik på dem, istedet for hvad det I bund og grund burde omhandler, nemlig vilkårerne for jeres kommende barn, alle de overvejelser som også bør skænkes en tanke, har vi nu økonomien, især hvis du skal være elev, er vores forhold stærkt nok, hvad hvis vi går fra hinanden - hvordan vil jeg så have det som alenemor, uddannelse med et barn - hvor krævende er uddannnelse, vil vi de samme ting i livet, er vi klar - alle sådanne overvejelser.
Men hvad tænker din kæreste hvis du er gravid, er I enige om hvad I så gør??
Anmeld