Opkast... hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Kloster skriver:

Hej igen.

Tænk på, at selvom det ser ud til, ALT kommer op igen, så får han altså stadig væske i kroppen. Den optager altid lidt. Cola er rigtig godt pga sukkeret og self væsken. Juice er også godt. Hvis han vil have chips er det fint, da der er meget salt i. Hold ham fra fx øbler da der er meget syre i.

Bare et råd mere...
Og når han stadig går oppe, men "bare" kaster op, ville mine alarmklokker ikke være HELT røde
God bedring til ham.

P.s... Hvor gammel er han??

Kloster

Ja, kan også se hans bleer er våde, så lidt må må der da løbe igennem
Han har ikke kastet op i nat, men et par gang i morges. Og så har han spist nogle saltstænger og drukket cola, så tror måske det går den rigtige vej nu.

Han er 2½.

Tak for dine råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Mormilla

Det er jeg da ked af at høre. Det må ikke være sjovt for ham!!! Ved ikke hvad du skal gøre, men håber at han snart får det bedre!!!

Anmeld

6. februar 2009

charlottekri

Det er rigtigt godt at give ham cocacola (og ikke det billige cola) for det indeholder meget kulsyre (tror jeg det er) og det er med til at få maven på ret køl igen og så give ham f.eks franske kartofler, for som en anden siger, så er salt godt
Det har min mor altid givet os unger, når vi har kastet op, og det har faktisk hjulpet. Håber at lille fyren snart bliver bedre!!

Anmeld

6. februar 2009

Doktor Doolittle

ØV hvor synd for jer
COLA er et vidundermiddel og de fleste børn kan lide det. Desuden revet æble og ristet brød eller hvad han har lyst til.
God bedring

Anmeld

6. februar 2009

Frederikke80

Mormilla skriver:

Det er jeg da ked af at høre. Det må ikke være sjovt for ham!!! Ved ikke hvad du skal gøre, men håber at han snart får det bedre!!!

Det håber jeg godt nok også! Han er så ked

Tak skal du have

Anmeld

6. februar 2009

Frederikke80

charlottekri skriver:

Det er rigtigt godt at give ham cocacola (og ikke det billige cola) for det indeholder meget kulsyre (tror jeg det er) og det er med til at få maven på ret køl igen og så give ham f.eks franske kartofler, for som en anden siger, så er salt godt
Det har min mor altid givet os unger, når vi har kastet op, og det har faktisk hjulpet. Håber at lille fyren snart bliver bedre!!

Tak

Han har drukket en del cola i dag, men godt nok ikke Coca Cola Kan Jolly Cola ikke bruges??
Han kaster stadig op, dog ikke så tit mere.

Anmeld

6. februar 2009

Frederikke80

Doktor Doolittle skriver:

ØV hvor synd for jer
COLA er et vidundermiddel og de fleste børn kan lide det. Desuden revet æble og ristet brød eller hvad han har lyst til.
God bedring

Ja, jeg synes godt nok heller ikke det er sjovt mere. Har ikke lavet andet de sidste 2 dage end at trøste ked dreng, tørre bræk op og vaske tøj og
sengetøj

Tak

Anmeld

6. februar 2009

Diana...

Rikke skriver:

Tak

Han har drukket en del cola i dag, men godt nok ikke Coca Cola Kan Jolly Cola ikke bruges??
Han kaster stadig op, dog ikke så tit mere.

Jeg har os hørt det skal være rigtig coca cola.

Anmeld

6. februar 2009

Frederikke80

Hmm... okay, så må jeg hellere tage ud og købe noget andet.

Forresten så er jeg sikker på at hvis Alexander vidste at I havde skrevet og anbefalet og give ham cola, så ville han takke jer. Han elsker bare cola, og har drukket næsten 1 liter i dag allerede!

Anmeld

6. februar 2009

charlottekri

Ja det skal være rigtig coca cola, for det indeholder mere af det som maven har godt af, når man kaster op (mener at det er kulsyre...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.