Opkast... hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min søn har i nu et døgn kastet op med jævne mellemrum. Hver gang han får lidt at drikke ryger det hele op igen
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Han beder hele tiden om vand og han skal da også have vand hvis han er tørstig, men det er så synd for ham han bliver ved med at kaste op

Hvad gør jeg?
Nogen gode råd, så modtager jeg med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Kloster

Giv ham præcis hvad han vil have. Om det så er cola, chips, is osv. Disse ting er forresten fine at give ham og endelig lad lam drikke masser af væske.
Hvis han også kaster op i morgen, ville jeg nok lige kontakte vagtlægen.
Mit råd er, at se tiden an...

Kloster

Anmeld

5. februar 2009

Frederikke80

Kloster skriver:

Giv ham præcis hvad han vil have. Om det så er cola, chips, is osv. Disse ting er forresten fine at give ham og endelig lad lam drikke masser af væske.
Hvis han også kaster op i morgen, ville jeg nok lige kontakte vagtlægen.
Mit råd er, at se tiden an...

Kloster

Mange tak for dit svar
Er lidt bekymret fordi alt væske ryger op igen... men hvis det ikke er bedre i nat kontakter jeg lige lægen i morgen.

Anmeld

5. februar 2009

Diana...

Nåå lille pus dog. Ved ikke hvad du kan gøre men jeg ville da lige sige rigtig god bedring til ham, og håber han snart får det bedre.

Mange varme tanker og knus til jer

Anmeld

5. februar 2009

Loggidut

revet æble, cocacola, og ristet toast...helt uden pålæg på.

det skulle gerne stoppe det igen

Anmeld

5. februar 2009

fam.4xc

Rikke skriver:

Mange tak for dit svar
Er lidt bekymret fordi alt væske ryger op igen... men hvis det ikke er bedre i nat kontakter jeg lige lægen i morgen.

jeg er enig med den nyuddannet sosuass

Hvis han blir mere slap end vanlig ville jeg dog ik vente til i morgen med læge kontakt, men ja så giv ham hvad han nu ønsker og snak med lægen i morgen... hold ham dog fra mælke produkter, da der deri kan være noget der "tricker" hans mave virus og derfor får den til at være længere om at forsvinde..

God bedring med ham

Anmeld

5. februar 2009

Frederikke80

Diana/Claus skriver:

Nåå lille pus dog. Ved ikke hvad du kan gøre men jeg ville da lige sige rigtig god bedring til ham, og håber han snart får det bedre.

Mange varme tanker og knus til jer

Tak skal du have... det var sødt af dig

Anmeld

5. februar 2009

Frederikke80

Loggidut skriver:

revet æble, cocacola, og ristet toast...helt uden pålæg på.

det skulle gerne stoppe det igen

Okay, det vil jeg da prøve.
Mange tak for svar

Anmeld

5. februar 2009

Frederikke80

fam.4xc skriver:

jeg er enig med den nyuddannet sosuass

Hvis han blir mere slap end vanlig ville jeg dog ik vente til i morgen med læge kontakt, men ja så giv ham hvad han nu ønsker og snak med lægen i morgen... hold ham dog fra mælke produkter, da der deri kan være noget der "tricker" hans mave virus og derfor får den til at være længere om at forsvinde..

God bedring med ham

Okay, så er det nok det der går galt, for han elsker mælk og har drukket meget i dag. Jeg prøver noget cola i stedet

Ellers er han ikke slap eller noget, han går fint omkring imellem opkastningerne. Men ringer lige til lægen for en sikkerheds skyld i morgen hvis han stadig kaster op.

Tak for dit svar

Anmeld

5. februar 2009

Kloster

Rikke skriver:

Mange tak for dit svar

Hej igen.

Tænk på, at selvom det ser ud til, ALT kommer op igen, så får han altså stadig væske i kroppen. Den optager altid lidt. Cola er rigtig godt pga sukkeret og self væsken. Juice er også godt. Hvis han vil have chips er det fint, da der er meget salt i. Hold ham fra fx øbler da der er meget syre i.

Bare et råd mere...
Og når han stadig går oppe, men "bare" kaster op, ville mine alarmklokker ikke være HELT røde
God bedring til ham.

P.s... Hvor gammel er han??

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.