Søvn? Eller mangel på samme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

TaAsJu

MillesMor111010 skriver:

Snakker med læge imorgen, ellers prøver jeg lige at høre min kusine, som har sukkersyge, måske hun lige kan måle hendes blodsukker  Fik dem til at tjekke nede i VS idag hvor meget hun drak og der har hun drukket det ½ a en ½ liter .. ?! Men nu får de oss kun vand 3-4 gange om dagen ..  Så man kan jo ikk rigtig regne med det ..

Det syntes jeg du skal gøre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

louiseandersen85 skriver:

Hvordan går nætterne nu, mere ro på?

de sidste to nætter har hun sovet  I nat var det dog i vores seng, fordi hun vågnede da vi gik ind i seng (hun sover i soveværelset da vi kun har 2 værls. lejlighed) og der skulle hun lige tumle 15 mins tid og så har der været perioder i nat hvor hun lige har været oppe og skulle græde lidt, (hvorfor ved jeg ikk??) men ellers så sover hun

Anmeld

25. oktober 2011

LR85

MillesMor111010 skriver:

de sidste to nætter har hun sovet  I nat var det dog i vores seng, fordi hun vågnede da vi gik ind i seng (hun sover i soveværelset da vi kun har 2 værls. lejlighed) og der skulle hun lige tumle 15 mins tid og så har der været perioder i nat hvor hun lige har været oppe og skulle græde lidt, (hvorfor ved jeg ikk??) men ellers så sover hun

Okay, det lyder acceptabelt selvom det er hårdt a blive afbrudt i sin søvn

Anmeld

25. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

louiseandersen85 skriver:

Okay, det lyder acceptabelt selvom det er hårdt a blive afbrudt i sin søvn

Hellere det end at skulle være vågen i flere timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.