Søvn? Eller mangel på samme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Mille er i en periode hvor hun bare ikke vil sove i sin egen seng!! Hun skriger og skriger og skriger og skriger osv... Så det ender med at hun havner i vores seng, hvor at det kun er MOR der er god nok!! Hvis far ligger i sengen når hun skal falde i søvn, skriger hun  Har ingen idé til hvorfor hun lige pludselig skal være sådan ?!

Hun vågner om natten og bare skriger .. Men det er kun om natten ? Der er ingenting når hun skal sove til middag (når hun ellers vil)

Nogen der har en idé til hva det kan være ?

Skal lige siges at hun drikker EKSTREMT meget vand .. Der ryger hurtigt 1-1½ liter om dagen ? og de 300 ml er om natten ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

LR85

Tigerspring. Uden tvivl. En måde a få indflydelse på, reagere på overfor en udviklingsperiode hun sikkert er igang med. Væskeindtaget har vist ingen sammenhæng med det. Lad hende få lidt ro og lad være med a kæmpe mef hende, er mit råd

Anmeld

24. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

louiseandersen85 skriver:

Tigerspring. Uden tvivl. En måde a få indflydelse på, reagere på overfor en udviklingsperiode hun sikkert er igang med. Væskeindtaget har vist ingen sammenhæng med det. Lad hende få lidt ro og lad være med a kæmpe mef hende, er mit råd

Jeg takker for rådet .

Egentlig sjovt at jeg skrev det indlæg igår, men i nat har hun sovet HELE natten .. Ikk været vågen en eneste gang  

OVERSKUD !!!

Men det med væsken, tror du det er noget jeg lige skal have op og vende med lægen ? eller SP ? Tænker bare at det er ret meget . Har fået dem til lige at holde lidt øje med hvor meget hun drikker i VS idag, for ligesom at se om det bare er når hun er hjemme at hun tørster

Anmeld

24. oktober 2011

LR85

SÅ meget tillykke med a hun har sovet.

Jeg synes det er rigtig fint du lige beder dem holde øje, og så synes jeg selv du kan tælle lidt sammen derhjemme. Evt lav et 'døgnskema' over nogen dage, så du selv får overblik og noget du kan vise frem hvis du nævner det for lægen.

Anmeld

24. oktober 2011

2babygirls

MillesMor111010 skriver:

Mille er i en periode hvor hun bare ikke vil sove i sin egen seng!! Hun skriger og skriger og skriger og skriger osv... Så det ender med at hun havner i vores seng, hvor at det kun er MOR der er god nok!! Hvis far ligger i sengen når hun skal falde i søvn, skriger hun  Har ingen idé til hvorfor hun lige pludselig skal være sådan ?!

Hun vågner om natten og bare skriger .. Men det er kun om natten ? Der er ingenting når hun skal sove til middag (når hun ellers vil)

Nogen der har en idé til hva det kan være ?

Skal lige siges at hun drikker EKSTREMT meget vand .. Der ryger hurtigt 1-1½ liter om dagen ? og de 300 ml er om natten ?

De er igang med en KÆMPE udvikling mht til at lære at gå og tale når de når til 1års alderen, så derfor kan hun godt blive vildt utryg.
Samtidig er der også 55 ugers tigerspringet, suk..

Anmeld

24. oktober 2011

TaAsJu

dejligt i fik sovet

Med hensyn til vandet, så snak med lægen om det.. Anna-Sophie drikker også helt enormt meget vand.. Og det kan være et tegn på sukkersyge når de drikker meget... Men vi fik Fie tjekket og der var ingen ting hun er bare meget tørstig...

Anmeld

24. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Tina&Martin skriver:

De er igang med en KÆMPE udvikling mht til at lære at gå og tale når de når til 1års alderen, så derfor kan hun godt blive vildt utryg.
Samtidig er der også 55 ugers tigerspringet, suk..

Oh my .. Tror heldigvis det er overstået nu  Hun er faldet i søvn i sin egen seng her til aften, og har ikk været vågen endnu!! Så satser på endnu en nat med søvn, eller vågner nok fordi jeg er bekymret over at hun ikk vågner

Anmeld

24. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Mor til 2, snart 3 skriver:

dejligt i fik sovet

Med hensyn til vandet, så snak med lægen om det.. Anna-Sophie drikker også helt enormt meget vand.. Og det kan være et tegn på sukkersyge når de drikker meget... Men vi fik Fie tjekket og der var ingen ting hun er bare meget tørstig...

Snakker med læge imorgen, ellers prøver jeg lige at høre min kusine, som har sukkersyge, måske hun lige kan måle hendes blodsukker  Fik dem til at tjekke nede i VS idag hvor meget hun drak og der har hun drukket det ½ a en ½ liter .. ?! Men nu får de oss kun vand 3-4 gange om dagen ..  Så man kan jo ikk rigtig regne med det ..

Anmeld

24. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

louiseandersen85 skriver:

SÅ meget tillykke med a hun har sovet.

Jeg synes det er rigtig fint du lige beder dem holde øje, og så synes jeg selv du kan tælle lidt sammen derhjemme. Evt lav et 'døgnskema' over nogen dage, så du selv får overblik og noget du kan vise frem hvis du nævner det for lægen.

Det er vi oss så småt igang med  Hun har en flaske (drikkedunk) med ml mål i siden . Så den fylder vi halvt op og skriver ned når hun har drukket det

Anmeld

24. oktober 2011

LR85

Hvordan går nætterne nu, mere ro på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.