Har i haft en god dag idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2009

SaNiNa

Ja min dag har været ganske fin.. vi har været ude og kigge på et rækkehus og skal se på et mere i morgen...

Så har vi kigget pusleborder, og der er godt nok mange...
ellers har jeg bare slappet af og hygget sammen med kæresten...

eneste minus var da vi skulle stege de steak vi lige hvad købt så lugtede de dårlig så det blev til pizza med grønsager...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Lise

Ja, jeg har haft en fin dag. Den startede dog med at jeg var meget træt i morges, for søde Simon skriger om natten for tiden, og holder sine forældre vågne så de bliver trætte og irritable og kommer op og skændes... MEN min mor er her og besøge os i et par dage, og Simon er bare så meget medgørlig når han er sammen med hende - givetvis pga at der er en voksen mere, og dermed mindre stress... Og jeg har haft en skøn dag på job. Efter at have siddet ude hos kunder hele januar har jeg været på mit eget kontor idag, ved mit eget bord og min egen telefon og med min egen kontormakker overfor, så vi har sludret hele dagen
Og Simon har været ved ørelæge pga sit skrigeri, og det viste sig at han havde de fineste ører og den fineste hals, så det var jo dejlig (selvom det ikke opklarede noget som helst)...

Kh. Lise - som har haft en dejlig dag

Anmeld

5. februar 2009

Mikkelmusen

Eva skriver:

Øv, at du har haft en dum dag....den bliver helt sikkert bedre i morgen.
Jeg har haft en super dag...startet på semi igen og fået af vide at vi skal til eksamen om en måned.
Jeg har været i motionscenter og ude oog spise med min veninde..og er lige kommet hjem fra et møde i børnehaven hvor min mellemste dreng roses...han keder sig dernede, men er SÅ klar til at starte i skole, Dejligt at finde ud af at de valg man tager på sine børn vegne er de rigtige, ikke...??
Håber du trods alt får en god aften...
Knus Eva...som har fri i morgen og mandag tirsdag....dejligt..

Det er skam ikke min dag der har været dårlig. Jeg tænkte på negative ting på baby.dk, ikke herhjemme

Anmeld

5. februar 2009

Mikkelmusen

Dejligt at de fleste af jer trods alt har haft gode dage

Selv har min dag været god, dog en lidt kedelig aften til sidst med langtrukken forældremøde for dagplejen i vores distrikt.

Og til jer som har haft en skidt dag så håber jeg den bliver bedre imorgen.

Christina - som synes folk skal huske at smile lidt mere

Anmeld

5. februar 2009

Tina2

Jeg har bestemt også haft en god dag, selvom den er sluttet lidt hårdt her iaften.....

Kl. 17 skulle jeg mødes med min bedste ven og bedste veninde på cae hvor vi spiste inden vi sku i biffen og se "Himlen falder".... Huha, den var hård:-S

Troede faktisk jeg ville tude, jeg tuder stort set aldrig til film, men den her chokerede mig bare og jeg sad simpelthen med klump i halsen og voldsom hjertebanken og vand der pressede sig på i øjnene:-(

Selvom det "kun" er film sidder man jo og tænker på de stakkels piger i Tønder:-(
Og alle de andre stakkels børn i det danske land- ja i hele verden som bliver misbrugt af forældre eller andre......

Nu er jeg kommet hjem og sidder så lige her og slapper af med en kop kaffe og tænker lidt over den film......

Kan anbefale jer at se den, men den er hård...... Hun spiller fantastisk Mille Lehfeldt.....

Tina

Anmeld

5. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har skrevet super god dag - trods influenza - Se evt blog for detajler, fnis

Anmeld

7. februar 2009

Mutti2

Jeg havde en super duper dag (torsdag d. 5 feb)

Min datter begyndte at gå Jeg er SÅ stolt.
Dagen startede med 6 skridt, hvorpå 2 x 2 skridt. I dagplejen ville hun ikke så meget som rejse sig!! (hvilket passer mig meget godt, da jeg så ikke går glip af noget!!)

Da vi kom hjem, luntede hun pænt rundt igen i hele stuen, hele aftenen (jeg stoppede med at tælle ved 52)
Så jeg havde en helt fantastisk dag Er SÅ HAMMER stolt

Stort knus Pernille

Anmeld

7. februar 2009

Miamaja

saa laenge saa godt. ganske go' dag indtil videre kan ikke klage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.