Har i haft en god dag idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i haft en god dag idag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.771 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

Mikkelmusen

Jeg synes her er ret negativt for tiden, så jeg er lidt nysgerrig efter at høre om der rent faktisk er nogen der har haft en GOD dag?

Christina - 22+3 og allerede meget tyk ifølge mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Diana...

Ja jeg har haft en god dag har lige fået vores forsikringer 3000 billiger så det jo dejligt...

Knus Diana som har termin på søndag og synes ventetiden er LAAANG

Anmeld

5. februar 2009

Honningblomst

Øv, at du har haft en dum dag....den bliver helt sikkert bedre i morgen.
Jeg har haft en super dag...startet på semi igen og fået af vide at vi skal til eksamen om en måned.
Jeg har været i motionscenter og ude oog spise med min veninde..og er lige kommet hjem fra et møde i børnehaven hvor min mellemste dreng roses...han keder sig dernede, men er SÅ klar til at starte i skole, Dejligt at finde ud af at de valg man tager på sine børn vegne er de rigtige, ikke...??
Håber du trods alt får en god aften...
Knus Eva...som har fri i morgen og mandag tirsdag....dejligt..

Anmeld

5. februar 2009

fam.4xc

ja dejlig - jeg har feriedage og har sendt pigerne sent afsted og klaret vasketøj og rengøring og hentet pigerne igen, hygget og lavet mad og nu har vi lige hygget med mini pandekager og om lidt er det nattøjs tid og snart sengetid..

I morgen holder Caroline fridag med mig og vi smutter en tur i Ikea Og henter lillesøs tidligt og hygger til farmand kommer hjem til sine piger

Anmeld

5. februar 2009

DK

Dejlig dag. Jeg har pjækket fra skole, og brugt hele dagen på at kigge på udsalg på nettet. Fandt en masse fint til kun 100 kr per del på engelunger.dk så nu er Kirstines forårs/sommergarderobe hjemme. Brugte 698 kr og sparede omkring 1200!!!! Det var kanon. Var også forbi H&M.com og købe basis tøj, (jeans, t-shirts, underbukser) Det gør jeg altid forår/efterår. Så køber jeg det hele på een gang, så hendes garderobe passer sammen! Så det har jeg hygget mig så meget med i dag!

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

Selvom snotten og øjnene løber, så har jeg haft en god dag.. Har nemlig været til md-scanning og alt er som det skal være.. Moderlagen ligger foran hvilket nok er grund til at jeg ikke mærker babyen... Men skønt at se den igen, når jeg nu ikke mærker den

Anmeld

5. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har ikke noget at klage over. Jeg har haft fri i dag, så jeg har været hjemme med Jesse. Jeg har fået kontakt til en gammel veninde jeg ikke har snakket med i 8-9 år. Og vupti....en hilsen på fb Manden har måske fundet et nyt arbejde og jeg har endelig fået en dato for hvornår jeg skal begynde i nyt job Alt i alt en rimelig god dag. Hvis bare Jesse ville høre efter når jeg snakker til ham, så ville det være perfekt

Anmeld

5. februar 2009

Kloster

Mikkelmusen skriver:

Jeg synes her er ret negativt for tiden, så jeg er lidt nysgerrig efter at høre om der rent faktisk er nogen der har haft en GOD dag?

Christina - 22+3 og allerede meget tyk ifølge mig selv

Jaaa... Jeg har haft en kanon dag. Har været på skolen til demi og få mit uddannelsesbevis.
Får gæster til kaffe i aften, som vil fejre min uddannelse med mig.
Har i dag lavet min første æblekage... Spændende...
Er glad for, jeg endelig har mere tid til at være sammen med mine drenge, manden, veninder og familien. Har desuden ambitioner om at skal til at dyrke motion og stoppe med at ryge...
Så fed en tid for mig...
Mangler kun at få solgt vores hus, så vi kan købe den gård vi ønsker. Også at manden kommer og siger, han gerne vil have nr 4 barn

Kloster

Anmeld

5. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Uha, har haft en skrækkelig dag i dag

Min søn har kastet op hele natten, så ingen søvn til os overhovedet. Hele dagen er gået med at passe min søn, tørre bræk op og vaske over-brækket tøj og sengetøj
Nu er han lige blevet puttet, så håber vi får en stille og rolig nat...

Anmeld

5. februar 2009

H+S Skjolgborg.

Jaaaa den har været fin nok.
Jeg tænker da en del på min lille datter og savner hende her.
Hun er hos sin far nu til mandag kl:16.30-17.00.
Det er hun jo hveranden uge fra torsdag til mandag
(Han henter hende i vuggestuen og vi henter hende om mandagen)...

Hvis du have stille dette her ? i gå have jeg nok ikke svar jaaaa...
For jeg var godt nok ansgt og endte med af være ret ked
.Min datter og jeg var til øre,næse og hals lægen og øvøv alle sagde de bare ville klippe i hende kort tykke overlæbebånd og nogle sagde hun blev lige bedøve som hos tandlægen..
Men NEJJJJJJ vi skal komme igen den 5 marts kl:13.50 også skal hun i fuld bedøvelse og opereres avav..så ikke så rart men i dag er det nu ok pt.... eller hva man siger prøver ikke af tænke på det de næste uger her før på dagen..

de andre to første ting lyd osv vildt af de bare ville klippe i hendes læbebånd eller give hende en lokalbedøvelse..
Knus fra Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.