Ej hvor er det ikk sjovt :-( kan det være tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Ansemusen

misslea skriver:

Kære søde baby.dk'ere...Min dejlige Wilma er slet ikk sig selv!!!Hun vågner SÅ mange gange om natten og er ked!!! Hun er pjævset om dagen og gider ikk rigtig at spise!!!Tand nr 6 er netop lige brudt frem, og det ser ud til at der er flere på vej!!Kan det være pga tandfrembrud, at hun reagerer sådan???Jeg har også tænkt på om det kan være et tigerspring!!! Hun er 1 år og 1 1/2 uge gammel, så tænker om det kan være 55 ugers tigerspringet???Er der nogle af jer som har oplevet det samme ved tandfrembrud eller tigerspring??? Eller har I helt andre foreslag???Hvad Søren skal jeg gøre, for at hjælpe min lille pige???Forresten er hun startet i vugger for tre uger siden.... Mon det kan spille ind???Tak fordi I læste med.....Mange hilsner fra lea

Det er svært at sige hvad det er i jeres tilfælde. Men vores dreng har reageret sådan ved tænder indimellem. Det gør jo smadder ondt!

Jeg ville give hende en panodil og se om ikke det hjælper! Det er jo vigtigt, at de får sovet om natten, så det ikke bliver en ond cirkel med, at de er trætte og derffor kede om dagen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Dansker I Holland

misslea skriver:

Kære søde baby.dk'ere...Min dejlige Wilma er slet ikk sig selv!!!Hun vågner SÅ mange gange om natten og er ked!!! Hun er pjævset om dagen og gider ikk rigtig at spise!!!Tand nr 6 er netop lige brudt frem, og det ser ud til at der er flere på vej!!Kan det være pga tandfrembrud, at hun reagerer sådan???Jeg har også tænkt på om det kan være et tigerspring!!! Hun er 1 år og 1 1/2 uge gammel, så tænker om det kan være 55 ugers tigerspringet???Er der nogle af jer som har oplevet det samme ved tandfrembrud eller tigerspring??? Eller har I helt andre foreslag???Hvad Søren skal jeg gøre, for at hjælpe min lille pige???Forresten er hun startet i vugger for tre uger siden.... Mon det kan spille ind???Tak fordi I læste med.....Mange hilsner fra lea

Hejsa søde Lea. Det kunne godt lyde MEGET som tænder og de andre ting du nævner.. Nikita har kun 2 i undermunden, men dem i overmunden er osse på vej har vi fundet ud af.. De er dog stadig ved og bryde igennem, så det er bare et spørgsmål om tiden før sirenen starter her Jeg føler SÅ meget med dig..

P.S: Jeg håber snart din smukke og dejlige Wilma er sig selv igen og ikke har det så træls

Anmeld

25. oktober 2011

Nano.

misslea skriver:

Tjaa altså... Lægen tjekkede hendes øre, og de så fine ud... Dog havde hun det der snot i ørerne!!!Men han havde vel set hvis det var møb ikk??? aner ikk så meget om det nemlig!!!Mange hilsner lea

Hvornår var i hos lægen ? det kan jo gå hen og blive betændelse natten over

Anmeld

25. oktober 2011

misslea

Dansker I Holland skriver:

Hejsa søde Lea. Det kunne godt lyde MEGET som tænder og de andre ting du nævner.. Nikita har kun 2 i undermunden, men dem i overmunden er osse på vej har vi fundet ud af.. De er dog stadig ved og bryde igennem, så det er bare et spørgsmål om tiden før sirenen starter her Jeg føler SÅ meget med dig..

P.S: Jeg håber snart din smukke og dejlige Wilma er sig selv igen og ikke har det så træls

Tusinda tak for dit søde svar!!  Det har man altså ekstra brug for, når tingene er lidt mere svære end normalt!!

Ja - jeg hælder også mest til tænder....!! Som sagt er der netop lige én, der er brudt igennem, og jeg kan se, at hjørnetænderne også sidder og trykker godt på!!! Ååhh det gør bare så ondt på mig at se, hvor plaget Wilma er, og jeg føler slet ikke, at jeg kan hjælpe hende!!!

Ikke nok med det, har hun også feber her til aften, og det gør jo bestemt ikke tingene bedre...!!!

Ja..... jeg håber også snart, at jeg får min dejlige glade lille skat igen, så jeg for alvor kan nyde hende istedet for hele tiden at trøste, nurse osv for hende...!!! Vil jo bare gerne have det hyggeligt og sjovt med min lille øjesten efter en hel däg på arbejdet....

alt for at det snart er overstået alt det her!!

Anmeld

25. oktober 2011

misslea

Nano. skriver:

Hvornår var i hos lægen ? det kan jo gå hen og blive betændelse natten over

Vi var ved lægen igår eftermiddags, og der var ikke noget på ørerne.... andet end det der snot, der sad!! Men nu ser jeg lige natten an, og ellers må vi afsted igen....

Anmeld

25. oktober 2011

misslea

Ansemusen skriver:

Det er svært at sige hvad det er i jeres tilfælde. Men vores dreng har reageret sådan ved tænder indimellem. Det gør jo smadder ondt!

Jeg ville give hende en panodil og se om ikke det hjælper! Det er jo vigtigt, at de får sovet om natten, så det ikke bliver en ond cirkel med, at de er trætte og derffor kede om dagen!

Ja - det er lige præcis super svært.... puha!!

Jeg hælder mest til at tro, at det er tænderne... netop fordi hun er begyndt at savle enormt meget, hvilket hun ikke har gjort siden hun var 5 mdr... heheh!! Og her til aften har hun haft rød numse og feber - og det er jo de klassiske tegn....!!!

Samtidig er jeg nu lidt nervøs for de der ører.... så nu må vi se, om det blir nødvendigt at tage forbi lægen en ekstra gang...!!

Wilma fik panodil igår aftes og her til aften pga. feber...!!! Synes ikke det hjalp det helt store igår nat, men håber virkelig at det blir lidt bedre i nat!!! Synes i hvert fald, at det allerede tegner bedre

knus lea

Anmeld

25. oktober 2011

misslea

Henriette Aaby skriver:

Hej

Stakkels lille pus og forældre!

Har du overvejet MØB? Den kan godt give de symtomer som du beskriver.

Mange hilsner

Henriette

Ja jeg har faktisk godt overvejet MØB, så derfor var vi et smut ved lægen igår!!! Ørerne så fine ud, bortset lige fra at der var lidt snot derinde....!!!

Hmm... håber da ikke, at han har overset noget!!!

Anmeld

25. oktober 2011

VIPpigen

Har ikke læst hele tråden. Så kan kun lige give mit eget bud. Lilje startede også for 3 uger siden i vuggeren. Hun reagerede allerede efter den første uge med pjevs, og samtidig kom der 2 bisser. Da hun var godt henne i sidste uge var hun stadig pyl, og jeg ringede til min mor som var sammen med min gamle DP, hun kunne fortælle at der er noget der hedder 3-ugers-reaktion. Det er at de er pyl, ikke spiser, og ikke sover særlig godt... De fleste børn reagere efter 3 uger, og nogen før. Lilje reagerede før, og som jeg lidt læser det, så har din Wilma tænder på vej, og er begyndt at reagere på at gå i vugger. Det skal nok gå over igen. Lilje havde første dag i dag hvor jeg kunne aflevere hende uden gråd og hun vinkede i stedet for at græde med armene rakte hen mod mig...

Anmeld

25. oktober 2011

misslea

132319 skriver:

Ja det kan sagtens komme ud af det blå, især hvis barnet har været meget forkølet.

Begge mine unger er ørebørn og har begge kun haft MÆB en gang, den store er snart fire.

åååhhh puha!!! Det vidste jeg slet ikke...

øv øv øv.... håber virkelig ikke, at hun skal til at døje med den slags

Anmeld

25. oktober 2011

misslea

Babymor2010 skriver:

Jeg er altså helt sikker på at de tænder dér, det er noget fanden har skabt i vrede... Nøøøøj, det er ikke en sjov tid  Lige nu har vi en pause fra kindtænderne... 

åååhhh ja det har du HELT ret i!!!!

Det er da også helt vildt fjollet, at de små pus skal døje SÅ meget for nogle åndsvage tænder, der alligevel falder ud igen.... GGRRRR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.