Dansker I Holland skriver:
Hejsa søde Lea. Det kunne godt lyde MEGET som tænder og de andre ting du nævner.. Nikita har kun 2 i undermunden, men dem i overmunden er osse på vej har vi fundet ud af.. De er dog stadig ved og bryde igennem, så det er bare et spørgsmål om tiden før sirenen starter her
Jeg føler SÅ meget med dig..

P.S: Jeg håber snart din smukke og dejlige Wilma er sig selv igen og ikke har det så træls 
Tusinda tak for dit søde svar!!
Det har man altså ekstra brug for, når tingene er lidt mere svære end normalt!!
Ja - jeg hælder også mest til tænder....!! Som sagt er der netop lige én, der er brudt igennem, og jeg kan se, at hjørnetænderne også sidder og trykker godt på!!! Ååhh det gør bare så ondt på mig at se, hvor plaget Wilma er, og jeg føler slet ikke, at jeg kan hjælpe hende!!!
Ikke nok med det, har hun også feber her til aften, og det gør jo bestemt ikke tingene bedre...!!!
Ja..... jeg håber også snart, at jeg får min dejlige glade lille skat igen, så jeg for alvor kan nyde hende istedet for hele tiden at trøste, nurse osv for hende...!!! Vil jo bare gerne have det hyggeligt og sjovt med min lille øjesten efter en hel däg på arbejdet....

alt for at det snart er overstået alt det her!!
Anmeld