Ej hvor er det ikk sjovt :-( kan det være tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.590 visninger
49 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

misslea

Kære søde baby.dk'ere...Min dejlige Wilma er slet ikk sig selv!!!Hun vågner SÅ mange gange om natten og er ked!!! Hun er pjævset om dagen og gider ikk rigtig at spise!!!Tand nr 6 er netop lige brudt frem, og det ser ud til at der er flere på vej!!Kan det være pga tandfrembrud, at hun reagerer sådan???Jeg har også tænkt på om det kan være et tigerspring!!! Hun er 1 år og 1 1/2 uge gammel, så tænker om det kan være 55 ugers tigerspringet???Er der nogle af jer som har oplevet det samme ved tandfrembrud eller tigerspring??? Eller har I helt andre foreslag???Hvad Søren skal jeg gøre, for at hjælpe min lille pige???Forresten er hun startet i vugger for tre uger siden.... Mon det kan spille ind???Tak fordi I læste med.....Mange hilsner fra lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

L.J.L

misslea skriver:

Kære søde baby.dk'ere...Min dejlige Wilma er slet ikk sig selv!!!Hun vågner SÅ mange gange om natten og er ked!!! Hun er pjævset om dagen og gider ikk rigtig at spise!!!Tand nr 6 er netop lige brudt frem, og det ser ud til at der er flere på vej!!Kan det være pga tandfrembrud, at hun reagerer sådan???Jeg har også tænkt på om det kan være et tigerspring!!! Hun er 1 år og 1 1/2 uge gammel, så tænker om det kan være 55 ugers tigerspringet???Er der nogle af jer som har oplevet det samme ved tandfrembrud eller tigerspring??? Eller har I helt andre foreslag???Hvad Søren skal jeg gøre, for at hjælpe min lille pige???Forresten er hun startet i vugger for tre uger siden.... Mon det kan spille ind???Tak fordi I læste med.....Mange hilsner fra lea

Det er jo nok en god og dejlig blanding af de 3 ting du nævner

Men øv hvor er det uretfærdigt at det hele skal falde på samme tid

Lauritz fik sine første 4 kindtænder omkring 1 års alderen, og de var godt nok hårde at komme igennem, det tog flere uger med gråd, minus søvn, pylret og tyndskid natten lang...

God bedring med din søde Wilma

Anmeld

23. oktober 2011

misslea

L.J.L skriver:

Det er jo nok en god og dejlig blanding af de 3 ting du nævner

Men øv hvor er det uretfærdigt at det hele skal falde på samme tid

Lauritz fik sine første 4 kindtænder omkring 1 års alderen, og de var godt nok hårde at komme igennem, det tog flere uger med gråd, minus søvn, pylret og tyndskid natten lang...

God bedring med din søde Wilma

Ja puha.... Det tror jeg desværre du har ret i :-(Ville sådan ønske at jeg ku hjælpe hende lidt, men synes ikk jeg har det store held!!! Det eneste der hjælper bare en smule er at lade hende sove sammen med os i sengen...!!! Vi sover bare så dårligt når hun ligger imellem os, men på den anden side så sover vi jo også helt elendigt når vi render ind til Wilma hele tiden!!! Tror hun må over til os i nat...!!!Tak skal du ha... Håber vi snart kan se en ende på det :-)

Anmeld

23. oktober 2011

Laulund87

Kindtænderne er bare det rene helvede!

Marias nr 4 er på vej og hun er SÅ plaget af den. Det har hun været med dem alle

Håber snart det bliver bedre for dit lille pus

Anmeld

23. oktober 2011

Clisolka

misslea skriver:

Vi har lige været igennem den omgang! Øjjj det er ikke sjovt. Her var det en blanding med pyleri, lidt feber - og så ville hun intet spise... Det er kindtænderne der drillede her 

Men... Det kan jo også være det berømte tigerspring - jeg har netop modtaget mailen fra dem *gys*

Anmeld

23. oktober 2011

L.J.L

misslea skriver:

Ja puha.... Det tror jeg desværre du har ret i :-(Ville sådan ønske at jeg ku hjælpe hende lidt, men synes ikk jeg har det store held!!! Det eneste der hjælper bare en smule er at lade hende sove sammen med os i sengen...!!! Vi sover bare så dårligt når hun ligger imellem os, men på den anden side så sover vi jo også helt elendigt når vi render ind til Wilma hele tiden!!! Tror hun må over til os i nat...!!!Tak skal du ha... Håber vi snart kan se en ende på det :-)

Der er jo ikke det helt store at gøre i de situationer andet end at efterkomme hendes ønsker så det bliver lettere for mor og far at klare. I jeres tilfælde er det måske at hun har behov for ekstra tryghed om natten. Vi havde Lauritz liggende imellem os i et halvt år fordi vi blev trætte af at rende og vi fik langt mere nattesøvn på den måde. Bare husk at det kun er for en periode det her. Men det er sgu hårdt! Vi sov med 2 timers interval hver eneste nat i 1 år før vi fik ham ind i vores seng og først da han blev halvandet år begyndte han at sove igennem i hans egen seng!

Anmeld

24. oktober 2011

misslea

Laulund87 skriver:

Kindtænderne er bare det rene helvede!

Marias nr 4 er på vej og hun er SÅ plaget af den. Det har hun været med dem alle

Håber snart det bliver bedre for dit lille pus

Åååhh puha.... Det lyder heller ikk sjovt :-( man føler sig helt magtesløs, og vi føler bare ikke at noget hjælper!!!I nat har hun faktisk sovet 11 timer i streg, men til gengæld vil hun INTET spise...!!! Hun virker sulten og tager selv maden i munden, men så snart hun får maden i munden blir hun såååå ked af det og spytter maden ud igen!!!Kan det være tænderne der generer hende så meget, at hun ikk vil spise???Har prøvet at gi hende øllebrød som jo ikke skal tykkes, men det ville hun slet ikke ha... Det røg ud igen, selvom det var søbet ind i frugtmos!!! Vi har givet wilma alle de ting hun elsker, og hun tager det gerne i munden, men det ryger ud igen... :-(Hun vil heller ikk rigtig drikke noget, og det bekymrer mig lidt faktisk :-(What to do???Er det bare de tænder der, og ska vi bare ha lidt tålmodighed med det hele????

Anmeld

24. oktober 2011

misslea

Babymor2010 skriver:

Vi har lige været igennem den omgang! Øjjj det er ikke sjovt. Her var det en blanding med pyleri, lidt feber - og så ville hun intet spise... Det er kindtænderne der drillede her 

Men... Det kan jo også være det berømte tigerspring - jeg har netop modtaget mailen fra dem *gys*

Nej puha... Det er bare slet ikk sjovt... Synes det er frustrerende at vi slet ikk kan hjælpe hende!!!Hun vil intet spise!!! Hun virker smadder sulten og tager selv maden i munden, men så snart maden er kommet ind begynder hun at græde og spytter maden ud igen!!! Er det mon fordi gummerne er så ømme??? Vi har ellers givet hende alle livretterne, men ligegyldig hvad, så blir hun bare sååå ulykkelig når hun får maden i munden Har I også oplevet det???Gud hvor jeg håber at hun snart slipper for at være plaget på den måde... Mors lille stakkel!!!

Anmeld

24. oktober 2011

K&S

misslea skriver:

Nej puha... Det er bare slet ikk sjovt... Synes det er frustrerende at vi slet ikk kan hjælpe hende!!!Hun vil intet spise!!! Hun virker smadder sulten og tager selv maden i munden, men så snart maden er kommet ind begynder hun at græde og spytter maden ud igen!!! Er det mon fordi gummerne er så ømme??? Vi har ellers givet hende alle livretterne, men ligegyldig hvad, så blir hun bare sååå ulykkelig når hun får maden i munden Har I også oplevet det???Gud hvor jeg håber at hun snart slipper for at være plaget på den måde... Mors lille stakkel!!!

Har hun feber?

Anton har 2 gange "opført" sig, som du beskriver Wilma og begge gange havde han MØB - den sidste gang opdagede jeg ved et tilfælde at der løb væske ud af det ene øre!

Anmeld

24. oktober 2011

K&S

misslea skriver:

Men det kan altså også godt være tænder, de kan være SÅ ømme, når de skyder frem.

Vi har "importeret" noget gummegel fra England (efter anbefaling fra en veninde, som bor derovre) og det har været GULD værd.

Ingen af de præparater, man kan få herhjemme har kunne tage smerten hos Anton

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.