Nogen der ved hvordan det foregår på hospitalerne?? (abort)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

ekzunz

Anonym skriver:

Nej men jeg tænker mere om det har ændret sig fra de forfærdelige ting jeg har hørt.. man kan jo gøre det på mange måder.. så ja det er møg ubehageligt og jo egentlig heller ikke noget jeg vil høre om.. men håber da virkelig bare at tingene er blevet forandret..

Hvilke forfærdelige ting har du da hørt?

Man møder på sygehuset, får noget at sove på, bliver kørt på operationsstuen og når det er overstået bliver man kørt tilbage på en opvågningsstue hvor man skal være indtil man er frisk nok til at tage hjem. Hvad der foregår på den anden side aner jeg ikke, og jeg har egentligt heller aldrig haft behov for at vide det. I og med at jeg har valgt det fra, har jeg jo heller ikke betraget det som et barn eller som noget der er "mit" og jeg har været mere optaget af at pleje mig selv. Fysisk synes jeg absolut ikke det er slemt, og for mit vedkommende var det psykiske heller ikke slemt da jeg var meget afklaret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

LinLin

Anonym skriver:

Jamen altså hvad sker der under en abort.. får man piller eller hvordan gør de?? Aner intet om det.. Men selvom jeg egentlig heller ikke vil vide noget om det.. synes jeg jo ikke man "bare" kan lukke øjnene for det.. og derfor jeg tænkte på om tingene har ændret sig..

Ja - er helt klar over at det er det du vil vide! - det har jeg bare ikke brug for!

Anmeld

23. oktober 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Min mor som har været elev på en fødegang fortalte en masse forfærdeligt omkring hvordan det foregik med aborter.. sad bare og var ved at tude.. Men det er jo alligevel 40 år siden.. men tænkte om der er nogen som ved hvordan det foregår nu??
Altså hvordan fjerner man barnet?? Hvad sker der med barnet efter osv osv??

Man kommer ind, bliver stukket i hånden () så der kan komme noget bedøvelse i kroppen.. 1... 2... 3.... Zzzzzz!

Så laver de en udskrabning (hvis det er for sent til at du bare kan få piller...) og så bliver man kørt til opvågning

Og så fik jeg franskbrød og saftevand =D og kom sådan lige til mig selv, og så fik jeg fjernet den grimme nål i min hånd, og så var jeg klar til at tage hjem

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

det kommer jo an på om det er en sen abort eller inden for de 12 uger, de tømmer din livmoder og indholdet blivet jo smidt ud sammen med andet menneskeligt affald, ved sen abort får du faktisk muligheden for at se og begrave det, og hvis ikke du ønsker det vil hospitalet brænde det med andet menneskeligt affald på lige fod med en tidlig abort

Nå ok.. ja det var lige præcis det jeg også tænkte på.. Hvad der skete og vidste slet ikke man fik muligheden for begravelse hvis barnet er født efter de 12 uger.. tusind tak for svar!!

Anmeld

23. oktober 2011

LinLin

Anonym skriver:

Jamen altså hvad sker der under en abort.. får man piller eller hvordan gør de?? Aner intet om det.. Men selvom jeg egentlig heller ikke vil vide noget om det.. synes jeg jo ikke man "bare" kan lukke øjnene for det.. og derfor jeg tænkte på om tingene har ændret sig..

Hov.. glemte lige at svare på det med pillerne... Jeg fik tog piller dagen før (eller var det om morgenen ) der skulle slå det ihjel... SÅ bliver man lagt i fuld narkose og så gør de et eller andet og så vågner man igen og kan tage hjem en time senere!

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Ja - er helt klar over at det er det du vil vide! - det har jeg bare ikke brug for!

Kan jeg godt forstå!!!
Men håber bare tingene er blevet ændret siden dengang.. og alle ikke bare har tænkt sådan.. aner ikke hvem der fastsætter reglerne for sådanne steder..

Anmeld

23. oktober 2011

skønneunger

Anonym skriver:

Nå ok.. ja det var lige præcis det jeg også tænkte på.. Hvad der skete og vidste slet ikke man fik muligheden for begravelse hvis barnet er født efter de 12 uger.. tusind tak for svar!!

det var så lidt

hvis der er andet spørger du bare.

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Hov.. glemte lige at svare på det med pillerne... Jeg fik tog piller dagen før (eller var det om morgenen ) der skulle slå det ihjel... SÅ bliver man lagt i fuld narkose og så gør de et eller andet og så vågner man igen og kan tage hjem en time senere!

Nå ok jamen det var præcis det jeg ville vide.. tak for dit svar.. er ked af du har måtte det igennem..

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jeg har haft en dårlig oplevelse, dog ikk noget jeg har lyst til at fortælle offentligt...

Ok det selvfølgelig også helt i orden.. Er ked af du har oplevet noget skidt  

Anmeld

23. oktober 2011

LinLin

Anonym skriver:

Nå ok jamen det var præcis det jeg ville vide.. tak for dit svar.. er ked af du har måtte det igennem..

Jeg troede du ville vide hvad lægerne gjorde! (sådan læste jeg det, fordi du skrev din mor havde været elev og set nogle grelle ting)

Det var ikke så forfærdeligt for mig! TÆnker virkeligt ikke på det... (fik det foretaget i marts i år) Men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.