Nogen der ved hvordan det foregår på hospitalerne?? (abort)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min mor som har været elev på en fødegang fortalte en masse forfærdeligt omkring hvordan det foregik med aborter.. sad bare og var ved at tude.. Men det er jo alligevel 40 år siden.. men tænkte om der er nogen som ved hvordan det foregår nu??
Altså hvordan fjerner man barnet?? Hvad sker der med barnet efter osv osv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

Min mor som har været elev på en fødegang fortalte en masse forfærdeligt omkring hvordan det foregik med aborter.. sad bare og var ved at tude.. Men det er jo alligevel 40 år siden.. men tænkte om der er nogen som ved hvordan det foregår nu??
Altså hvordan fjerner man barnet?? Hvad sker der med barnet efter osv osv??

Jeg aner det ikke, og har overhoved heller ikke lyst til/behov for at vide det..

Carina

Anmeld

23. oktober 2011

LinLin

Man kommer ind, man sover, man vågner... Og så er det overstået! Har virkeligt ikke brug for at vide mere!

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nej men jeg tænker mere om det har ændret sig fra de forfærdelige ting jeg har hørt.. man kan jo gøre det på mange måder.. så ja det er møg ubehageligt og jo egentlig heller ikke noget jeg vil høre om.. men håber da virkelig bare at tingene er blevet forandret..

Anmeld

23. oktober 2011

Kloster

Hej.

Som DAs mor skriver, kommer man ind, sover og vågner op igen.

Det er for mig 6 år og 11  dage siden, jeg fik min første, eneste og forhåbentlige sidste abort i mit liv. Som du sikkert kan læse, er det aldrig noget man glemmer. Og jeg er endda ret afklaret med det. Vi har 3 børn i forvejen og aborten var sådan som det kunne være. Men jeg har bare slet ikke lyst til at vide, hvad sygeplejerskerne osv gør, når jeg skal have foretaget dette meget svære valg.

Jeg tror, du bør finde dine oplysninger på google og på troværdige hjemmesider.

VH Kloster

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Man kommer ind, man sover, man vågner... Og så er det overstået! Har virkeligt ikke brug for at vide mere!

Jamen altså hvad sker der under en abort.. får man piller eller hvordan gør de?? Aner intet om det.. Men selvom jeg egentlig heller ikke vil vide noget om det.. synes jeg jo ikke man "bare" kan lukke øjnene for det.. og derfor jeg tænkte på om tingene har ændret sig..

Anmeld

23. oktober 2011

twinny

jeg har haft en dårlig oplevelse, dog ikk noget jeg har lyst til at fortælle offentligt...

Anmeld

23. oktober 2011

Kloster

Anonym skriver:

Nej men jeg tænker mere om det har ændret sig fra de forfærdelige ting jeg har hørt.. man kan jo gøre det på mange måder.. så ja det er møg ubehageligt og jo egentlig heller ikke noget jeg vil høre om.. men håber da virkelig bare at tingene er blevet forandret..

Er ret sikker på, tingene har ændret sig meget på de sidste 40 år.... Som alt mulig andet...

Anmeld

23. oktober 2011

skønneunger

Anonym skriver:

det kommer jo an på om det er en sen abort eller inden for de 12 uger, de tømmer din livmoder og indholdet blivet jo smidt ud sammen med andet menneskeligt affald, ved sen abort får du faktisk muligheden for at se og begrave det, og hvis ikke du ønsker det vil hospitalet brænde det med andet menneskeligt affald på lige fod med en tidlig abort

Anmeld

23. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Hej.

Som DAs mor skriver, kommer man ind, sover og vågner op igen.

Det er for mig 6 år og 11  dage siden, jeg fik min første, eneste og forhåbentlige sidste abort i mit liv. Som du sikkert kan læse, er det aldrig noget man glemmer. Og jeg er endda ret afklaret med det. Vi har 3 børn i forvejen og aborten var sådan som det kunne være. Men jeg har bare slet ikke lyst til at vide, hvad sygeplejerskerne osv gør, når jeg skal have foretaget dette meget svære valg.

Jeg tror, du bør finde dine oplysninger på google og på troværdige hjemmesider.

VH Kloster

Er meget ked af det du har gået igennem..  
Men ja jeg vil jo egentlig heller ikke vide hvad der sker.. Men altså man kan jo ikke lukke øjnene for det og håber da der er nogle regler osv nu i forhold til den gang.. og dt var mere det jeg eftersøgte.. plus hvordan?? Om man får piller eller hvad..
Men har fuldt ud forståelse for det ikke er et rart emne.. men mener bare at hvis tingene er som dengang så skal man da virkelig gøre noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.