Åhh de kære marsvin :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

jydeinden

Mira0911 skriver:

Mine har også smagt banan, det er nu ikke så vilde med... 

Har læst at rå kartoffel er giftigt, men de må godt få en lille smule kogt kartoffel 

tror det måske kan være skralden som kan være giftigt har dog aldrig givet mine kartoffel.. de fik så meget andet især rødbede var populær.. det fik de en dejlig sjov lilla farve af haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

jydeinden

grinny skriver:

Her er det peberfrugt, og især den røde, som dur.. De kunne kværne jeg ved ikke hvor mange af dem hvis de fik lov 

hehe det mest populære her var hø sjovt nok.. de åd mere af det end min kanin :O

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

jydeinden skriver:

tror det måske kan være skralden som kan være giftigt har dog aldrig givet mine kartoffel.. de fik så meget andet især rødbede var populær.. det fik de en dejlig sjov lilla farve af haha

Okey... Ja rødbede er også et hit... Smukke læber de har bagefter... 

Anmeld

23. oktober 2011

grinny

Mira0911 skriver:

Det kan være jeg skal prøve at give dem Broccoli... Her får de også rød peber de elsker det... 

Hehe hvor er hun da sød... 

Jeg plejer at bruge den her liste hvis der er noget jeg er i tvivl om, så ved man også hvor meget de skal ha af hver ting

http://www.gulerodderne.dk/marsvin_c-vitamin.php 

Anmeld

23. oktober 2011

grinny

jydeinden skriver:

hehe det mest populære her var hø sjovt nok.. de åd mere af det end min kanin :O

Hø er også godt her, selvfølgelig  de har bare fået den idé med at det hele skal hives ud og trampes på og så kan jeg fylde hø-hækken op igen (hvilket jeg snart gør 3-4 gange om dagen)

Anmeld

23. oktober 2011

jydeinden

grinny skriver:

Hø er også godt her, selvfølgelig  de har bare fået den idé med at det hele skal hives ud og trampes på og så kan jeg fylde hø-hækken op igen (hvilket jeg snart gør 3-4 gange om dagen)

haha ja dér kan jeg desværre ikke give dig nogle råd.. mine dyr syntes at man skulle hive det halve ned i "jorden" og når det så lå der, så gad man self ikke æde det.. så blev det det rene hylekoncert indtil mor her kom og fyldte op igen.

Anmeld

23. oktober 2011

jydeinden

Mira0911 skriver:

Okey... Ja rødbede er også et hit... Smukke læber de har bagefter... 

hehe ja læber og "skægget" bliver fuldkommen lyserødt.. det ser såå smukt ud på et marsvin med hvidt "skæg"

Anmeld

23. oktober 2011

grinny

jydeinden skriver:

haha ja dér kan jeg desværre ikke give dig nogle råd.. mine dyr syntes at man skulle hive det halve ned i "jorden" og når det så lå der, så gad man self ikke æde det.. så blev det det rene hylekoncert indtil mor her kom og fyldte op igen.

Hehe, de finder hurtigt ud af hvad de skal gøre for at få hvad de vil ha  men man bliver glade for dem alligevel.. Har altid set marsvin som et keeeedeligt dyr og i hvert fald aldrig noget jeg skulle have, indtil jeg kom ud til en avler så kunne jeg slet ikke stå for dem og ja, nu har jeg snart fire og den ene skal parres om ikke så længe.. Kan slet ikke stå for deres hyggelige lyde når man kommer ind af døren eller når de hører en pose der rasler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.