Åhh de kære marsvin :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

grinny

Haha.. De er altså  lidt sjove en gang imellem 

Skulle prøve noget nyt i dag... Broccoli.. Og det gik ikke så vellykket med Bella, puhaa at skulle prøve noget nyt Indtil hun så at Xenia spiste og spiste så skulle hun da i hvert fald også have noget - tænk nu hvis Xenia fik det hele!! HAHA

Åhh ja, når man ikke har børn må man glæde sig over sine dyr og deres underlige vaner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

jydeinden

grinny skriver:

Haha.. De er altså  lidt sjove en gang imellem 

Skulle prøve noget nyt i dag... Broccoli.. Og det gik ikke så vellykket med Bella, puhaa at skulle prøve noget nyt Indtil hun så at Xenia spiste og spiste så skulle hun da i hvert fald også have noget - tænk nu hvis Xenia fik det hele!! HAHA

Åhh ja, når man ikke har børn må man glæde sig over sine dyr og deres underlige vaner 

hehe sådan var mine marsvin også de elskede dog broccoli.. de var faktisk tæt på altædende

Anmeld

23. oktober 2011

grinny

jydeinden skriver:

hehe sådan var mine marsvin også de elskede dog broccoli.. de var faktisk tæt på altædende

Troede også de var altædende da der ingen problemer har været med at give dem nyt, men broccoli var vidst ikke lige Bellas ynglings mad 

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Hehe... 

Må indrømme jeg er noget forsigtigt med mine marsvin... går altid lige på nettet først, før jeg giver dem noget nyt som de ikke har prøvet før... 

Anmeld

23. oktober 2011

jydeinden

Mira0911 skriver:

Hehe... 

Må indrømme jeg er noget forsigtigt med mine marsvin... går altid lige på nettet først, før jeg giver dem noget nyt som de ikke har prøvet før... 

hehe så længe du ikke giver dem løg eller andre sjove planter så må du stortset give dem alt mine havde sågar smagt banan.

Anmeld

23. oktober 2011

jydeinden

grinny skriver:

Troede også de var altædende da der ingen problemer har været med at give dem nyt, men broccoli var vidst ikke lige Bellas ynglings mad 

hehe sjovt

her var det sødepeberfrugter eller peberfrugter generelt som ikke var så spændende

Anmeld

23. oktober 2011

grinny

Mira0911 skriver:

Hehe... 

Var jeg også igår  og læste at broccoli skulle være rigtig godt da det indeholder en masse c-vitaminer så jeg tænkte at det ville de da elske, hehe..

Bella blev ved med at hoppe op til mig i håb om, at der kom noget andet.. Så nu ser jeg lige tiden an og hvis hun ikke spiser så meget af det må hun jo bare få sin røde peber (det elsker hun ) Men hun spiser da af det nu, så mon ikke hun bare skulle se det an

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

jydeinden skriver:

hehe så længe du ikke giver dem løg eller andre sjove planter så må du stortset give dem alt mine havde sågar smagt banan.

Mine har også smagt banan, det er nu ikke så vilde med... 

Har læst at rå kartoffel er giftigt, men de må godt få en lille smule kogt kartoffel 

Anmeld

23. oktober 2011

grinny

jydeinden skriver:

hehe sjovt

her var det sødepeberfrugter eller peberfrugter generelt som ikke var så spændende

Her er det peberfrugt, og især den røde, som dur.. De kunne kværne jeg ved ikke hvor mange af dem hvis de fik lov 

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

grinny skriver:

Var jeg også igår  og læste at broccoli skulle være rigtig godt da det indeholder en masse c-vitaminer så jeg tænkte at det ville de da elske, hehe..

Bella blev ved med at hoppe op til mig i håb om, at der kom noget andet.. Så nu ser jeg lige tiden an og hvis hun ikke spiser så meget af det må hun jo bare få sin røde peber (det elsker hun ) Men hun spiser da af det nu, så mon ikke hun bare skulle se det an

Det kan være jeg skal prøve at give dem Broccoli... Her får de også rød peber de elsker det... 

Hehe hvor er hun da sød... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.