Hvordan og hvorledes med kravlegård?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Anna-sophie elskede også sin kravle gård båede til og sove i men også ligge og hygge i...

Ser rigtig hyggeligt ud... Sov hun i den om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

For første gang har vi en kravlegård til Lina... Arvede den af en bruger herinde fra... 

Har lidt spørgsmål angående den osv... 

Hvor længe har I jeres til at ligge i kravlegården? 

Sover Jeres i kravlegården i løbet af dagen?  Hvis ja, hvor længe? 

Hurraaaa for kravlegård! Sådan en vil jeg også ha´når vi får plads 

Anmeld

23. oktober 2011

Nitz - <3 David

Vi har også købt kravlegård til vores kommende dreng..
Jeg har 3 små hunde der engang i mellen suser rundt i huset og leger.. Selvf. skal baby vende sig til at der er hunde. Men jeg syns det er rart nok at der er en kravlegård, så jeg fx. kan "smide" ham der i hvis jeg fx. er alene og skal på toilettet, ordne en flaske, ud med skraldet eller lignende, hvor man ikke lige har opsyn.. Så hundene ikke tumler ham så længe han er helt lille.

Jeg kender flere der siger at det også er en super ting til en lille lur. Eller hvis baby trænger til at lege lidt for sig selv.. Vi har jo alle brug for lidt fred engang i mellem hihi..
Jeg tror dog ikke jeg vil bruge den så længe. Når baby begynder at kravle rundt osv så skal han have lov til det. På gulvet..

Anmeld

23. oktober 2011

TaAsJu

Mira0911 skriver:

Ser rigtig hyggeligt ud... Sov hun i den om natten?

Nej der kom hun ned i sin seng.. men om dagen og aften hvis hun var faldet i søvn i armene eller mens hun lå og hyggede..

Hun havde fået til vane og falde i søvn 5 min før vi spiste og vågnede som jeg manglede to eller tre bidder af min mad  

den stod i stuen... og kommer til og stå samme sted igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.