Hvordan og hvorledes med kravlegård?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Mira0911

For første gang har vi en kravlegård til Lina... Arvede den af en bruger herinde fra... 

Har lidt spørgsmål angående den osv... 

Hvor længe har I jeres til at ligge i kravlegården? 

Sover Jeres i kravlegården i løbet af dagen?  Hvis ja, hvor længe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Valle81

23. oktober 2011

Fam. Madsen

Oliver bruger hans hvis han er vågen om morgen når jeg går i bad. så der ligger han der 15-20 min

nogen gange om eftermiddagen hvis han er pylleret og ikke gidder os. han elsker sin kravlegård  

og han får selvfølgelig lov til og sove der hvis han falder i søvn i den. også får han bare lov til og sove til han vågner

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Du er skøn...  Det vidste du godt i forvejen.... 

Anmeld

23. oktober 2011

Henriette Aaby

Hej

Når vores nr 2 kommer her om snart er det meningen at kravlegården skal være i køkkenet, hvor jeg så kan få lavet nogle ting der.

Men har også overvejet om den skal være i stuen, da jeg er sikker på at babyen kommer til at trænge til lidt ro fra sin storesøster som bliver helt vildt med den lille.

Ved ikke om du kan bruge det til noget

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

23. oktober 2011

Nessie

Daniel blev lagt i sin, når jeg lige skulle i kælderen, lave noget mad osv osv. Egentlig ikke specielt længe ad gangen, men længe nok til at jeg kunne lave noget uden at skulle bekymre mig om, hvad han trillede rundt og lavede. Brugte den ikke så meget da han var helt lille, men I jeres tilfælde er det jo en god idé, så du har frihed til at tage dig af Julie, mens Lina kan ligge og hygge sig i kravlegården.

VI havde både en uro, nogle stofsider med billeder på rundt i kanten, og noget legetøj så han kunne underholde sig selv.

Ind i mellem faldt han også i søvn, og så fik han da bare lige et tæppe over sig, og fik lov at sove færdig dér

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Daniel blev lagt i sin, når jeg lige skulle i kælderen, lave noget mad osv osv. Egentlig ikke specielt længe ad gangen, men længe nok til at jeg kunne lave noget uden at skulle bekymre mig om, hvad han trillede rundt og lavede. Brugte den ikke så meget da han var helt lille, men I jeres tilfælde er det jo en god idé, så du har frihed til at tage dig af Julie, mens Lina kan ligge og hygge sig i kravlegården.

VI havde både en uro, nogle stofsider med billeder på rundt i kanten, og noget legetøj så han kunne underholde sig selv.

Ind i mellem faldt han også i søvn, og så fik han da bare lige et tæppe over sig, og fik lov at sove færdig dér

Vi skal så lige have fat i en uro, og en rand til kravlegården... 

Ja er ret sikker på kravlegården er guld værd, så der kan bruges tid på Julie mens Lina hygger i gården... 

Tænker også hvis hun falder i søvn, at så får hun lov at sove til næste måltid... 

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Henriette Aaby skriver:

Hej

Når vores nr 2 kommer her om snart er det meningen at kravlegården skal være i køkkenet, hvor jeg så kan få lavet nogle ting der.

Men har også overvejet om den skal være i stuen, da jeg er sikker på at babyen kommer til at trænge til lidt ro fra sin storesøster som bliver helt vildt med den lille.

Ved ikke om du kan bruge det til noget

Mange hilsner

Henriette

Vores står i stuen, hvis jeg havde pladsen i køkkenet, stod den også derude... Mit køkken er ikke vildt stort... 

Anmeld

23. oktober 2011

Mira0911

Fam. Madsen skriver:

Oliver bruger hans hvis han er vågen om morgen når jeg går i bad. så der ligger han der 15-20 min

nogen gange om eftermiddagen hvis han er pylleret og ikke gidder os. han elsker sin kravlegård  

og han får selvfølgelig lov til og sove der hvis han falder i søvn i den. også får han bare lov til og sove til han vågner

Ja den er jo perfekt til når man skal i bad blandt andet... 

Tak for svar... 

Anmeld

23. oktober 2011

TaAsJu

Anna-sophie elskede også sin kravle gård båede til og sove i men også ligge og hygge i...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.