Ingen bebs til os ='(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Miss BananaHammock

Karina1 skriver:

to, hvor den første gang ikke rigtig lykkedes, fordi jeg har meget tidlig ægløsning s;

Oki. Jeg havde det præcis som du har det gennem alle tre af vores forsøg. Jeg var fuldstændig færdig hver gang. Min krop var altid skrup forvirret af hormoner så min mens var altid mega meget mere smertefuld og oveni var jeg også virkelig følsom. 

Jeg har desværre ikke nogle præcise råd da det er så individuelt - men jeg fik det altid bedre af at snakke med kæresten om det og bare tude ud hos ham når det var hårdt. Jeg valgte at fortælle mine nærmeste om det og holdte mig for det meste til at være sammen med folk der vidste det når jeg havde det aller sværest. Vi snakkede også meget om at holde pause undervejs, og fik en naturlig pause da jeg skulle igennem en passagetest mellem forsøg nr. 2 og 3. Denne pause gjorde mig helt sikkert godt. Tog en bytur med tøserne og fik mulighed for at drikke en øl eller to 

Jeg synes du skal lytte til din krop og er den helt færdig så vil en pause helt sikkert gøre den godt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Putomanen

Karina1 skriver:

Ja, det er skide hårdt, at være så ked af det hele tiden Synes bare jeg ser babyer og gravide OVERALT!!

Holder du pause fra PB nu?

Åhh ja, det er bare ikke sjovt at se alle andre få opfyldt ens egen drøm, sådan føles det i hvertfald  Men I skal nok få jeres ønskebebs!!! Det får vi begge

Hmm, man kan kalde det tvungen pause  Vi skal have en naturlig cyklus inden vi kan tilmelde os behandling igen, da vi er i ICSI, og så er der juleferie. Så det bliver til 2 måneders pause inden vi kommer igang igen.

Anmeld

23. oktober 2011

Karina1

Nessie skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre

Du kan sagtens holde pause.

Vi sagde ikke noget på klinikken, vi meldte os bare til igen, da vi var klar, men det kan selvfølgelig godt være anderledes når det er IUI.

Måske I trænger til en lidt længere pause, til at komme ovenpå? Jeg tænker at I måske først er klar til at melde jer til igen efter jul, så I kan få et par fredelige måneder og få ladet godt op igen?

Sidste gang holdt vi pause i ca 5 mdr, og begyndte at gå til akupunktur også, og det hjalp. Kroppen og psyken var klar, og vi fik Daniel ud af det

Ja, har tænkt på, at vente til i det nye år, synes også bare det er en svær beslutning, for vi vil jo så gerne lave vores ønskebebs, men vi havde aldrig regnet med der ville gå så lang tid Men prøver hele tiden, at minde mig selv om, at vi jo selvfølgelig ikke er så gamle i nu og vi har tiden foran os, men når man har forsøgt så længe og ønsker det så inderligt, er det sgu svært

Anmeld

23. oktober 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Åhh ja, det er bare ikke sjovt at se alle andre få opfyldt ens egen drøm, sådan føles det i hvertfald  Men I skal nok få jeres ønskebebs!!! Det får vi begge

Hmm, man kan kalde det tvungen pause  Vi skal have en naturlig cyklus inden vi kan tilmelde os behandling igen, da vi er i ICSI, og så er der juleferie. Så det bliver til 2 måneders pause inden vi kommer igang igen.

Nåe okay, så bliver i jo nødt til det

Anmeld

23. oktober 2011

Miss BananaHammock

Karina1 skriver:

Ja, har tænkt på, at vente til i det nye år, synes også bare det er en svær beslutning, for vi vil jo så gerne lave vores ønskebebs, men vi havde aldrig regnet med der ville gå så lang tid Men prøver hele tiden, at minde mig selv om, at vi jo selvfølgelig ikke er så gamle i nu og vi har tiden foran os, men når man har forsøgt så længe og ønsker det så inderligt, er det sgu svært

Forstår dig 100%. Men det er kun dig der kan tage beslutningen om hvorvidt du har brug for en pause. Heldigvis så tager IUI "kun" en måned pr. forsøg, så du er hurtig igang igen, selvom du holder pause. 

Anmeld

23. oktober 2011

Karina1

Miss BananaHammock skriver:

Oki. Jeg havde det præcis som du har det gennem alle tre af vores forsøg. Jeg var fuldstændig færdig hver gang. Min krop var altid skrup forvirret af hormoner så min mens var altid mega meget mere smertefuld og oveni var jeg også virkelig følsom. 

Jeg har desværre ikke nogle præcise råd da det er så individuelt - men jeg fik det altid bedre af at snakke med kæresten om det og bare tude ud hos ham når det var hårdt. Jeg valgte at fortælle mine nærmeste om det og holdte mig for det meste til at være sammen med folk der vidste det når jeg havde det aller sværest. Vi snakkede også meget om at holde pause undervejs, og fik en naturlig pause da jeg skulle igennem en passagetest mellem forsøg nr. 2 og 3. Denne pause gjorde mig helt sikkert godt. Tog en bytur med tøserne og fik mulighed for at drikke en øl eller to 

Jeg synes du skal lytte til din krop og er den helt færdig så vil en pause helt sikkert gøre den godt!!

Tusind tak for dine råd jeg vil ringe ind på klinikken imorgen og høre, hvad de plejer at gøre..

Anmeld

23. oktober 2011

pussekat

Karina1 skriver:

Hej piger..

Så fik jeg min mens imorges, efter 2 dage med pletblødning. Ihh, hvor er det bare træls, er så ked af det!

Jeg har tænkt meget på, at jeg vil vente en cyklus mere, før jeg får den næste IUI, må man det? Vi har snakket frem og tilbage om det, for jeg er så ked af det hele tiden, tror vi trænger til en periode hvor vi slet ikke snakker om baby og forsørger ikke at tænke på det, ved ikke hvad jeg skal gøre? s:

hejsa

det er jeg  at høre og du kan hold alt det pause du vil vi her hold et år pause her til december

Anmeld

23. oktober 2011

AnneP

Karina1 skriver:

Hej piger..

Så fik jeg min mens imorges, efter 2 dage med pletblødning. Ihh, hvor er det bare træls, er så ked af det!

Jeg har tænkt meget på, at jeg vil vente en cyklus mere, før jeg får den næste IUI, må man det? Vi har snakket frem og tilbage om det, for jeg er så ked af det hele tiden, tror vi trænger til en periode hvor vi slet ikke snakker om baby og forsørger ikke at tænke på det, ved ikke hvad jeg skal gøre? s:

Kæmpe store kram herfra!

Anmeld

23. oktober 2011

Lisbeth1985

Et kæmpe krammer fra mig til dig:-) Jeg håber,at det lykkes næste gang!

Anmeld

23. oktober 2011

Nessie

Karina1 skriver:

Det er også en svær beslutning, men når den først er taget, får man ligesom lidt ro i sjælen. Og ellers kan I vel bare melde jer til igen, hvis I føler jer klar før.

Når man har bestemt sig for at få børn, så har man jo en forventning om at det går rimelig nemt og hurtigt, men desværre er vi så nogen der skal prøves på vores tålmodighed.

Jeg er sikker på at det nok skal lykkes, og jeg er også sikker på at en pause er godt for dig, så kroppen kan få lidt ro, og humøret komme lidt op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.