Ingen bebs til os ='(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Karina1

Hej piger..

Så fik jeg min mens imorges, efter 2 dage med pletblødning. Ihh, hvor er det bare træls, er så ked af det!

Jeg har tænkt meget på, at jeg vil vente en cyklus mere, før jeg får den næste IUI, må man det? Vi har snakket frem og tilbage om det, for jeg er så ked af det hele tiden, tror vi trænger til en periode hvor vi slet ikke snakker om baby og forsørger ikke at tænke på det, ved ikke hvad jeg skal gøre? s:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Miss BananaHammock

Karina1 skriver:

Hej piger..

Så fik jeg min mens imorges, efter 2 dage med pletblødning. Ihh, hvor er det bare træls, er så ked af det!

Jeg har tænkt meget på, at jeg vil vente en cyklus mere, før jeg får den næste IUI, må man det? Vi har snakket frem og tilbage om det, for jeg er så ked af det hele tiden, tror vi trænger til en periode hvor vi slet ikke snakker om baby og forsørger ikke at tænke på det, ved ikke hvad jeg skal gøre? s:

Sender et stort kram! 

Vi fik afvide at vi sagtens kunne springe en måned over hvis vi gerne ville det. De ville bare gerne vide det på klinikken. Men det er jeres krop(e) og jeres beslutning, og jeg ved at der hvor jeg er, er de meget OBS på at man også kan følge med rent psykisk. 

Anmeld

23. oktober 2011

Karina1

Miss BananaHammock skriver:

Sender et stort kram! 

Vi fik afvide at vi sagtens kunne springe en måned over hvis vi gerne ville det. De ville bare gerne vide det på klinikken. Men det er jeres krop(e) og jeres beslutning, og jeg ved at der hvor jeg er, er de meget OBS på at man også kan følge med rent psykisk. 

Det er vildt hårdt Folk skal næsten kun sige bøh til mig, så tuder jeg  Men ved ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

23. oktober 2011

Miss BananaHammock

Karina1 skriver:

Det er vildt hårdt Folk skal næsten kun sige bøh til mig, så tuder jeg  Men ved ikke hvad jeg skal gøre

Hvormange IUI har I været igennem?

Anmeld

23. oktober 2011

Nessie

Øv, det er jeg ked af at høre

Du kan sagtens holde pause.

Vi sagde ikke noget på klinikken, vi meldte os bare til igen, da vi var klar, men det kan selvfølgelig godt være anderledes når det er IUI.

Måske I trænger til en lidt længere pause, til at komme ovenpå? Jeg tænker at I måske først er klar til at melde jer til igen efter jul, så I kan få et par fredelige måneder og få ladet godt op igen?

Sidste gang holdt vi pause i ca 5 mdr, og begyndte at gå til akupunktur også, og det hjalp. Kroppen og psyken var klar, og vi fik Daniel ud af det

Anmeld

23. oktober 2011

Putomanen

Det er jeg rigtig ked af at høre! Det går ikke særlig godt i denne gruppe i øjeblikket

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have en lille pause. Det er jeg sikker på, at du kan få!

Jeg er også selv lige nu i en periode, hvor jeg har brug for en pause fra alt der omhandler PB. Det tærer virkelig meget på kræfterne!

Jeg håber, at du kan få en lille pause, så du snart er klar igen til at få en lille ønskebebs

Anmeld

23. oktober 2011

Kay

kæmpe stor krammer til dig

Anmeld

23. oktober 2011

Karina1

Miss BananaHammock skriver:

Hvormange IUI har I været igennem?

to, hvor den første gang ikke rigtig lykkedes, fordi jeg har meget tidlig ægløsning s;

Anmeld

23. oktober 2011

Karina1

Kay skriver:

kæmpe stor krammer til dig

Tak

Anmeld

23. oktober 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre! Det går ikke særlig godt i denne gruppe i øjeblikket

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have en lille pause. Det er jeg sikker på, at du kan få!

Jeg er også selv lige nu i en periode, hvor jeg har brug for en pause fra alt der omhandler PB. Det tærer virkelig meget på kræfterne!

Jeg håber, at du kan få en lille pause, så du snart er klar igen til at få en lille ønskebebs

Ja, det er skide hårdt, at være så ked af det hele tiden Synes bare jeg ser babyer og gravide OVERALT!!

Holder du pause fra PB nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.