AnjaB skriver:
Vores datter havde også kolik. Hun startede hverdag kl 10.30 og skreg så til en 18 tiden - så havde kun lidt on off timer indtil kl. 21. hun sov okay om natten, men ville spise ca hver 2 time så puha var hårdt.
Hun startede dagen før hun blev 3 uger og sluttede dagen før hun blev 3 mdr. Vi gik til zoneterapi og kiopraktor med hende. Det tog ikke kolikken men det gav os et puskerum på ca. 24 timer efter hver behandling.
Vores læge synes bare vi skulle holde ud hun var ikke meget for alternativ behandling, men for os kunne vi ikke se der kunne ske noget ved at forsøge at afhælpe hendes kolik.
Men lev en dag af gangen, for mig holdt det mig oppe at jeg aldrig tillod mig at tænke på andre dage end den dag vi stod i. Når ens barn skriger så meget føles en uge som en evighed..

Vi havde en uskreven regel om, at vi ikke sagde et ord til hinanden mens det stod på.. Tror faktisk det reddede vores forhold
Nerverne sidder udenpå tøjet, og der skulle ikke mange forkerte ord til sådan en nat..
Og så gav vi hinande én nat om ugen på sofaen, med ørepropper i, mens den anden tog hende. Eller bare en time eller 2 
Anmeld