Omsorgsgiver skriver:
Hej
Vi mistænker lidt vores datter for at have kolik så vil bare høre jer der har eller har haft et barn med kolik hvordan jeres hverdag var og hvordan baby var/opførte sig. Hvad gjorde I for at tackle det?
Jeg ved ikke om Cajsa havde decideret kolik, men hun skreg hver nat fra kl.02, og så de næste par timer frem.. Når vi havde en god nat, stoppede hun omkring kl.04, og når det var en skidt nat, skreg hun til kl.07-08
En enkelt gang, skreg hun fra kl.02-07, sov 2 timer, og startede så forfra fra kl.09-14.30.. Der pakkede jeg hende i barnevognen, og tvang hende til at sove.. Jeg rendte ind i en veninde, og jeg kunne ikke engang finde ud af at snakke, af ren og skær træthed
Lægen mente det var kolik, det samme med sp'en. Lægen sagde at der var jo nogen der gik til de her alternative behandlere, men det ville han nu ikke anbefale.. Han stillede "diagnosen" ud fra en telefon samtale, og havde ikke engang kigget på hende. Min egen læge kiggede dog på hende, og kunne ingenting finde, så der kom hun ogsp frem til, at det nok var kolik.
Vi havde hende til zoneterapi og kiropraktor.. Mener selv at kiropraktoren hjalp mest. Hun havde stadig skrigeture efter det, men det var på en anden måde.. Hun var låst i nakken, og det gav lige 2 knæk/smæld da hun tog møflede hende rundt. Det sad stadig på plads, da vi var til tjek ugen efter
Vi skulle så selv gøre lidt derhjemme, vende hendes hoved til den anden side for eksempel, og vende hende til, at bruge den side.
Efter det, skreg hun pga overstimulering og træthed. Det var også relativt nemt at genkende, da hun ikke skreg hver eneste nat længere, men kun når vi havde været ude..
Jeg mener det gik lidt i sig selv i løbet af januar, og der havde hun skreget siden hun var halvanden uge gammel 
Det var ikke en 3 mdrs kolik, men det var tæt på..