Spørgsmål til vokipose ?? angående alder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

bullerbassen

Mussen2 skriver:

Har kun brugt en varm træje ud over alm tøj og så evt. en halsedisse og en hue. Hun vil heller ikke have vanter på.

Indtil da en termojakke.

ok han plejer også at ligge i en strikket trøje md lidt uld i men nu er han jo lidt størrer og mere stikker ud  må se hvor meget der er behov for når der bliver rigtig koldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Mussen2

bullerbassen skriver:

ok han plejer også at ligge i en strikket trøje md lidt uld i men nu er han jo lidt størrer og mere stikker ud  må se hvor meget der er behov for når der bliver rigtig koldt

Ja, der er ikke andet for. Men en halsedisse synes jeg er god. Mangegange begynder de også at sove indenfor ved Dp når de bliver så store. Hvor gammel er det din dreng er?

Anmeld

23. oktober 2011

bullerbassen

Ja, der er ikke andet for. Men en halsedisse synes jeg er god. Mangegange begynder de også at sove indenfor ved Dp når de bliver så store. Hvor gammel er det din dreng er?

Han er lige blevet 2 år  d 13 okt - tror ikke vores har dem inde og sove , hun har ikke snakket om det. Der er en som blev 2 i juni tror bestemt han sover ude endnu

Anmeld

23. oktober 2011

Mussen2

bullerbassen skriver:

Han er lige blevet 2 år  d 13 okt - tror ikke vores har dem inde og sove , hun har ikke snakket om det. Der er en som blev 2 i juni tror bestemt han sover ude endnu

Ok, jeg blev også helt overrasket her i sidste uge, da jeg fandt ud af at de store børn var kommet ind og sove. de er 2½ og næsten 3 år.

Min DP sagde, at mange dp´er gør det da de så er forberedt til børnahaven, samt at børnene bliver for tunge at løfte.

Anmeld

23. oktober 2011

bullerbassen

Mussen2 skriver:

Ok, jeg blev også helt overrasket her i sidste uge, da jeg fandt ud af at de store børn var kommet ind og sove. de er 2½ og næsten 3 år.

Min DP sagde, at mange dp´er gør det da de så er forberedt til børnahaven, samt at børnene bliver for tunge at løfte.

Ok ved vores tidligere også havde de store inde pga vægten. Og alder . Nu er han i privat ved ikke hvad hun gør måske jeg skulle prøve at høre hende

Anmeld

23. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

bullerbassen skriver:

ok den kender jeg ikke lige .

Har dog aldrig brugt snorene , ligger bare dynen henover ham. Prøver om han kan være i den . Syntes det er det skønneste . Men må se om han kan få krøllet benene deri

Vi bruger han's voksi i løbevognen.

Det gode ved voksi urban er at den kan bruges som sovepose til de er 5-6 år, da der følger 2 'overdele' med. Der er som i den alm voksi også gjort klar til sele huller.

Er det okay jeg viser dig nogle billeder af den?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2011

bullerbassen

Mor til Frederic skriver:

Vi bruger han's voksi i løbevognen.

Det gode ved voksi urban er at den kan bruges som sovepose til de er 5-6 år, da der følger 2 'overdele' med. Der er som i den alm voksi også gjort klar til sele huller.

Er det okay jeg viser dig nogle billeder af den?

Ja da  den ser smart ud - men kan den godt være i barnevognen ?? altså den ser jo rimelig lang ud.

den del til højre hvad er det ? og hvad kostter sådan en fætter

Anmeld

23. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

bullerbassen skriver:

Ja da  den ser smart ud - men kan den godt være i barnevognen ?? altså den ser jo rimelig lang ud.

den del til højre hvad er det ? og hvad kostter sådan en fætter

den til højre er 'baby' overdel stykket, som passer ned i barnevognen. Det hele hører med i købet.

Men frederic var for lang til den lille del, så vi bytted den ud med den lange. Intet problem med at den kan være der, i vinters havde vi endda overslag over på kolde dage.

Og når det bliver lidt lunere, kan man lyne den lidt op nede ved fødderne. Også brugt til dem der bruger den som kørepose og ikke vil have snavsed støvler ned i posen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.