Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår er de for store til voksiposen ?
Silas er lige blevet 2 så tvivler lidt på han kan være i den.
Hvor gammel var jeres da I stoppede med at bruge den ?
Måske dumt spørgsmål men skal de så sove i flyverdragten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lærkes_mor skriver: Lærke sov i den til og med den vinter hun blev 3...Da det var koldest var det med (uld) hue, trøje og strømper :-)Men det afhænger selvfølgelig af barnets størrelse, nok mest længde...
Lærke sov i den til og med den vinter hun blev 3...Da det var koldest var det med (uld) hue, trøje og strømper :-)Men det afhænger selvfølgelig af barnets størrelse, nok mest længde...
Ok prøver at se om han kan være deri - syntes jo det er langt det skønnest. Han plejer også bare at have trøje på.
Håber han kan være deri , tænker det må være skønner end at skulle ligge i en flyverdragt
bullerbassen skriver: Hvornår er de for store til voksiposen ? Silas er lige blevet 2 så tvivler lidt på han kan være i den. Hvor gammel var jeres da I stoppede med at bruge den ? Måske dumt spørgsmål men skal de så sove i flyverdragten
Frederic var udbryderkonge, så han fik hurtigt sparket sig gennem snøre osv.
Vi købte en voksi urban istedet og den er lækker.
Mor til Frederic skriver: Frederic var udbryderkonge, så han fik hurtigt sparket sig gennem snøre osv. Vi købte en voksi urban istedet og den er lækker.
ok den kender jeg ikke lige .
Har dog aldrig brugt snorene , ligger bare dynen henover ham. Prøver om han kan være i den . Syntes det er det skønneste . Men må se om han kan få krøllet benene deri
Min datter er 2 år og 4 mdr og bliver puttet i en endnu.Jeg regner med at hun kan puttes i den i laaang tid endnu, men jeg har da selv tænkt tanken hvornår de er forstore. Særligt fordi vi jo venter en mere til februar og så var det jo belejligt om han kunne overtage voksien. Jeg har osg allerede investeret i endnu en, da den var på tilbud.
Mussen2 skriver: Min datter er 2 år og 4 mdr og bliver puttet i en endnu.Jeg regner med at hun kan puttes i den i laaang tid endnu, men jeg har da selv tænkt tanken hvornår de er forstore. Særligt fordi vi jo venter en mere til februar og så var det jo belejligt om han kunne overtage voksien. Jeg har osg allerede investeret i endnu en, da den var på tilbud.
Silas blev puttet i den her til middag - han kunne godt være deri men dynen dækker ikke så godt ved armene.. må se hvor længe den går.
Kan godt forstå du har købt en til den lille ny syntes ikke de er til at undvære om vinteren
bullerbassen skriver: Silas blev puttet i den her til middag - han kunne godt være deri men dynen dækker ikke så godt ved armene.. må se hvor længe den går. Kan godt forstå du har købt en til den lille ny syntes ikke de er til at undvære om vinteren
Nej, du har ret i, at man lige skal tænke over hvor man placerer dem, så der er nok dyne til at hive op over dem. Min datter har altid villet have hænderne/armene oppe over dynen, så det gør ikke så meget her.
Mussen2 skriver: Nej, du har ret i, at man lige skal tænke over hvor man placerer dem, så der er nok dyne til at hive op over dem. Min datter har altid villet have hænderne/armene oppe over dynen, så det gør ikke så meget her.
Det har Silas nok også tendens til . Men hvad giver du hende så på når der bliver rigtig koldt ???
bullerbassen skriver: Det har Silas nok også tendens til . Men hvad giver du hende så på når der bliver rigtig koldt ???
Har kun brugt en varm træje ud over alm tøj og så evt. en halsedisse og en hue. Hun vil heller ikke have vanter på.
Indtil da en termojakke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128