Make up!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

sarahb

Jeg sværger til Mac. Og det bedste er at du går bare derind uden make up og så får lagt det du vil. Det er bare de bedste produkter... Og ikk så dyrt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

fif

Mange tak piger!!!

Jeg må ud at kigge mig omkring, og prøve forskellige produkter... -

Anmeld

23. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg er stor fan af the body shop

Jeg har denne http://www.thebodyshop.dk/makeup/ansigt/all-in-one-face-base.aspx 

Anmeld

23. oktober 2011

fif

Wulffi89 skriver:

Jeg er stor fan af the body shop

Jeg har denne http://www.thebodyshop.dk/makeup/ansigt/all-in-one-face-base.aspx 

Okay Men jeg må ud at kigge selv, for det er svært at vurdere når man bare ser billeder hehe..... men tak for det!

Anmeld

23. oktober 2011

chael

fif skriver:

Hey derude...

Jeg tænkte om, om der var nogen af jer damer der kunne anbefale en god foundasion uden alt for meget gøjl i, plus en lækker óg holdbar lipgloss/stick!!!

Tak........

Nilens jord eller clinique, det er nogen af de mærker der er lækre og ikke alt muligt crap i

*Camilla

Anmeld

23. oktober 2011

Billemyre

Jeg er - som så mange andre - også stor fan af Nilens Jord. Lækre produkter og latterligt lækkert design! Enkelt og rent (både i look og ingredienser)...
Nice

Anmeld

23. oktober 2011

Stjernestoev

Hej.
Jeg bruger selv clinique. På deres hjemmeside kan du tage en test, og så kommer den med et forslag der passer til dine behov - og jeg fik den perfekte Foundation!!
Hvis du har en fin hud, og bare lige har brug for at blive frisket op, så er Tromborgs mineral foundation også rigtig fin.

Med henstil til lipgloss, er det så også vigtigt for dig, at der ikke er så meget stas i?

Anmeld

23. oktober 2011

fif

Stjernestoev skriver:

Hej.
Jeg bruger selv clinique. På deres hjemmeside kan du tage en test, og så kommer den med et forslag der passer til dine behov - og jeg fik den perfekte Foundation!!
Hvis du har en fin hud, og bare lige har brug for at blive frisket op, så er Tromborgs mineral foundation også rigtig fin.

Med henstil til lipgloss, er det så også vigtigt for dig, at der ikke er så meget stas i?

Tak, der vil jeg da gå ind og kigge så...

Tjo, hva tænker du da??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.