Make up!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

fif

Hey derude...

Jeg tænkte om, om der var nogen af jer damer der kunne anbefale en god foundasion uden alt for meget gøjl i, plus en lækker óg holdbar lipgloss/stick!!!

Tak........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg bruger Dream Matte Mousse fra Maybelline  Og den er jeg i hvert fald meget tilfreds med

Anmeld

22. oktober 2011

MaybeBaby

fif skriver:

Hey derude...

Jeg tænkte om, om der var nogen af jer damer der kunne anbefale en god foundasion uden alt for meget gøjl i, plus en lækker óg holdbar lipgloss/stick!!!

Tak........

Alt mineralbaseret. Er selv kæmpefan af youngblood

Anmeld

22. oktober 2011

fif

MaybeBaby skriver:

Ok, hva ligger den prismæssigt?

Anmeld

22. oktober 2011

Kloster

fif skriver:

Hey derude...

Tak........

Jeg siger bare: Nilens Jord...

Det er dansk, uden parfume og uden parabener. Dækker vild godt og er kvalitet til peisen.

Købte min første foundation for godt 2 uger siden og købte en god pensel fra Nilens jord også. Arhmen... Jeg kan da slet ikke forstå, at jeg nogensiden har kunnet undvære den. Købte den på tilbud og gav vist 170,- (kan simpelthen ikke huske det &nbsp

Når deres lipgloss er på tilbud skal jeg bestemt også have sådan en. Har ikke erfaring med den endnu. Men jeg vil gerne have mit make up skiftet ud løbende med gode ting uden parfume og parabener...

Linket: http://kosmolet.dk/

Anmeld

22. oktober 2011

morethanperfect

MaybeBaby skriver:

Anmeld

22. oktober 2011

Mi

Kloster skriver:

Det er dansk, uden parfume og uden parabener. Dækker vild godt og er kvalitet til peisen.

Købte min første foundation for godt 2 uger siden og købte en god pensel fra Nilens jord også. Arhmen... Jeg kan da slet ikke forstå, at jeg nogensiden har kunnet undvære den. Købte den på tilbud og gav vist 170,- (kan simpelthen ikke huske det &nbsp

Når deres lipgloss er på tilbud skal jeg bestemt også have sådan en. Har ikke erfaring med den endnu. Men jeg vil gerne have mit make up skiftet ud løbende med gode ting uden parfume og parabener...

Må lige hoppe med på den her anbefaling.

jeg har godt nok ikke foundation derfra, men deres pudder. Den er bare så holdbar, og ser meget naturlig ud  Havde jeg flere penge, så havde jeg ikke andet end Nilens Jord.

Anmeld

22. oktober 2011

katrine26

Jeg er også stor fan er nilens jord. stort set alt mit make up er der fra plus børster pensler osv..syntes det er et fantastisk produkt..kan varmt anbefaldes..

Katrine26

Anmeld

22. oktober 2011

Zelinasmor

Kloster skriver:

Anmeld

23. oktober 2011

MaybeBaby

fif skriver:

Ok, hva ligger den prismæssigt?

Ja, den er noget hamper, MEN jeg brugte deres pudderfoundation (når det er pudderfoundation i stedet for flydende, behøves man ikke en alm pudder ovenpå også) hver dag, da jeg arbejdede (er på barsel nu) og jeg havde SNILDT til 4-6 mdr. Den koster 375. Uden parabener, parfume, talg osv. Det er ofte indholdet af talg, der gør, om en mineralsk Foundation hører til de billige eller dyre mærket. Har man tendens til lidt grov hud er der mange der elsker Tromborg (290,- men for lidt mindre indhold) og har man ikke behov for at det skal dække helt vildt, så et Nilens Jord også ganske fantastisk! (225,- for deres faste mineralpudder) jeg ville gå ned i den lokale Matas ELLER Esthetique, hvis du er så heldig at bo i en by i nærheden af den kæde (ja, hvor tror du, jeg arbejder normalt ) og få prøvelagt en forskellig på hver kind, og gå så med dem minimum 1/2 time, så du kan se hvilken, der smelter bedst ind i din hud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.